خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,199

تمدید ویزای پیرمردهای لیگ؛ دوپینگ با بازوبند

تمدید ویزای پیرمردهای لیگ؛ دوپینگ با بازوبند
بعضی از پیرمردهای لیگ هفدهم برای فصل جدید همچنان خریدار دارند و برخی‌ها هم به بوسیدن چهار گوشه مستطیل سبز نزدیک شدند.

در لیگ هفدهم، ۱۴ بازیکن حضور داشتند که حداقلِ سن‌شان ۳۷ سال بود. بازیکنانی مانند جلال حسینی، مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، محسن بنگر و چند ستاره دیگر که کم‌کم باید به فکر خداحافظی از فوتبال باشند. اما این بازیکنان با عملکرد نسبتا خوبی که داشتند، احتمالا در فصل جدید هم حضور خواهند داشت. مثلا کمتر مربی‌ای حاضر می‌شود که از نمایش خوب مهدی رحمتی چشم‌پوشی کند و به خاطر سن‌اش، فرصت استفاده از این دروازه‌بان را رد کند. هر چند که در این بین چند بازیکن مانند رحمان احمدی هم بودند که نمایش ناامیدکننده‌ای داشتند و نیمکت‌نشین شدند. ۶ تا از مسن‌ترین بازیکنان فصل قبل به شرح زیر است. بازیکنانی که همگی کاپیتان تیم‌شان بودند.

مسن‌ترین بازیکنان لیگ هفدهم

مهدی رحمتی، ۳۸ سال
کاپیتان استقلال در ۶ تا از ده مسابقه لیگ هفدهم کلین‌شیت کرد. و در مجموع، معدل نیم‌گل خورده در هر بازی را به ثبت رساند. آمارهایی که نشان می‌دهد رحمتی حتی در صورت از دست دادن جایگاه‌اش در ترکیب اصلی باز هم فرصتی برای فکر کردن به خداحافظی ندارد و همچنان می‌درخشد.

مهدی رجب‌زاده، ۴۰ سال
دو گل و سه پاس‌گل این فصل ذوب‌آهن توسط مهدی رجب‌زاده به ثبت رسید. نکته جالب توجه در مورد این بازیکن این است که هر ۵ تاثیر مستقیم‌اش روی گل را زمانی گذاشت که در پست هافبک تهاجمی بازی کرد؛ نه مهاجم. رجب‌زاده در لیگ هفدهم، معدل نمره معمولی ۳،۳۲ را از سایت نود گرفت.

رحمان احمدی، ۳۸ سال
هر چند که ۳۸ سالگی شاید برای یک دروازه‌بان سن خداحافظی از فوتبال نباشد، ولی جلالی در این فصل احمدی را برای این تصمیم آماده کرد. دروازه‌بان مسن پیکان در این فصل نیمکت‌نشین پیام نیازمندِ ۲۳ ساله شد. رحمان فقط در هفت مسابقه از لیگ هفدهم حضور داشت. که به طور میانگین در هر بازی بیشتر از یک گل خورد و مجید جلالی ترجیح داد احمدی را کنار خودش روی نیمکت ببیند تا درون دروازه. رحمان در این فصل به قدری نمایش ناامیدکننده‌ای داشت که طبق آمارهای سایت متریکا، جزو ۲۰ دروازه‌بان برتر فصل هم قرار نگرفت.

مرتضی اسدی، ۳۹ سال
پیرمرد دفاعی آبادانی‌ها، فصل بدی را سپری نکرد. هر چند که مرتضی اسدی با بالا رفتن سن کمی از سرعت و عکس‌العمل‌اش کاسته شده ولی همچنان قوت قلبی است برای هر خط دفاعی. اسدی در ۲۷ مسابقه این فصل نفت آبادان حضور داشت. این بازیکن در آیتم‌های لمس توپ، دقت پاس و تعداد عملکرد دفاعی جزو سه بازیکن برتر تیم‌اش بود.

محمدرضا مهدوی، ۳۸ سال
هزار و یک دقیقه حضور در لیگ هفدهم، بدون گل و پاس‌گل. نکته جالب توجه در مورد مهدوی، فعالیت بالای این بازیکن است. هافبک میانی سپیدرود در لیگ هفدهم بیشتر از همه هم‌تیمی‌هایش در طول بازی توپ را لمس می‌کرد و معدل ۵۸،۸ تاچ در هر مسابقه را ثبت کرد.

محسن بنگر، ۳۹ سال
مدافع نفت تهران هم در این فصل شباهتی به بازیکنی نداشت که در خط پایان فوتبال‌اش قرار گرفته باشد. محسن بنگر ۴ گل برای تیم‌اش زد که در نرخ تبدیل شوت به گل بهترین بازیکن تیم‌اش لقب گرفت. طبق آمار متریکا، دومین بازیکن در تکل موفق، دومین بازیکن در نبردهوایی و نفر اول عملکردهای دفاعی هم در نفت تهران، محسن بنگر بود.

برچسب‌ها: پیرمرد های لیگ دوپینگ بازوبند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

164 Bαrceloɴα1397/03/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi