خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

فاسونه: بی توجه به تصمیم یوفا، میلان 3 یا 4 بازیکن خواهد خرید

فاسونه: بی توجه به تصمیم یوفا، میلان 3 یا 4 بازیکن خواهد خرید
نایب رئیس میلان تایید کرد به برنامه های خود ایمان دارند و به همین شکل پیش خواهند رفت.

دقایقی قبل جلسه سهام داران و مدیران میلان به اتمام رسید که ظاهرا در این جلسه، تصمیمات مهمی گرفته شد. مارکو فاسونه در پایان این جلسه، به تمام شک و شبهات پاسخ داد که مشروح صحبت های او را با میلان نیوز، می خوانید.

بی توجه به تصمیم یوفا، میلان در این تابستان 3-4 بازیکن خواهد خرید. امیدوارم شفاف ترین جواب ممکن را به شما داده باشم. میزان افزایش و تزریق بودجه 40 میلیون یورو بود. جلسه ما، یک جلسه کاملا معمولی بود. تصمیم یوفا، مشکلات کوچک و افزایش بودجه، موضوع صحبت های ما بودند.
تصمیم یوفا واقعا پیچیده بود که ظاهرا به عدم اعتماد به آینده مربوط است. بدترین سناریو ممکن را به شما می گویم: حذف از رقابت های اروپایی که در آن صورت بودجه نقل و انتقالات ما، کمی کاهش خواهد یافت. بازپرداخت بدهی به الیوت، ساده تر از آن چیزی است که به بیرون درز کرده! مشکلی نیست. با توجه به اعلام نظر یوفا، دو بار حق اعتراض خواهیم داشت. یک بار قبل از اواسط ماه ژوئن و دیگری پس از آن. بازیکنان هیچ نگرانی‌ای بابت باشگاه ندارند. پختگیِ شخصیت آن ها، بی نظیر است.

برچسب‌ها: آ ث میلان یوفا نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

146 Foolad F.c1397/03/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi