خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,147

کریم بالاخره جواب داد”

کریم بالاخره جواب داد”
مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در کل فصل آبرو و حیثیتش را برای بنزما خرج کرد و با تمام انتقادات مهاجم فرانسوی را در ترکیب اصلی گذاشت و بالاخره این بازیکن در بهترین روز ممکن از مربی اش به خاطر حمایت بی چون و چرا از و حمایت کرد. درست است که دو گل بنزما مقابل بایرن اتفاقات قبلی را پاک نمی کند اما به نوعی حمایت بی چون و چرای زیزو از بازیکن مبحوبش را توجیه می کند.

کریم مدتها طول کشید تا بالاخره با انرژی، تعصب و فرصت طلبی فوتبال خودش را ارائه بدهد. او باز هم نشان داد که اگر بخواهد می تواند مهاجم خوبی باشد. برنابئو در زمان خروجش از زمین ایستاده او را تشویق کرد تا این حس وجود داشته باشد که چقدر حیف که این مهاجم در کل فصل بیشترین تلاشش را ارائه نمی دهد. بنزما با بازی دیشبش قطعا همه را راضی کرد و در این باره بحثی نیست اما فصل طولانی است و در رئال حافظه ها کوتاه است. به خاطر همین توقعات است که رئال بهترین باشگاه دنیاست.

برچسب‌ها: بنزما کریم بنزما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

121 شکست نا پذیری1397/02/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi