خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,120

تفاوت بزرگ رئال با بارسا-شب نا امید کننده استاد

تفاوت بزرگ رئال با بارسا-شب نا امید کننده استاد
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، رئال مادرید که در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانس آره نا به مصاف بایرن مونیخ رفت توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.
همه چشم ها در این دیدار به کریستیانو رونالدو دوخته شده بود تا بار دیگر برابر بایرن مونیخ بدرخشد و گلزنی کند اما رونالدو نه تنها نتوانست گلزنی کند بلکه از نظر آماری یکی از بدترین شب های خود را پشت سرگذاشت.
ستاره پرتغالی رئال مادرید در طول ۹۰ دقیقه حضورش در میدان حتی نتوانست یک شوت به چارچوب دروازه داشته باشد و این در فصل جاری در تمام دیدارهای که رونالدو با پیراهن رئال به میدان رفته بی سابقه بوده است.
رونالدو در فصل جاری توانسته در لیگ قهرمانان اروپا ۱۵ گل به ثمر رساند و در صدر جدول بهترین گلزنان جای دارد. او نشان داد که استاد درخشش در لیگ قهرمانان است اما آقای استاد در دیدار برابر بایرن که راه گل زدن را بسیار خوب بلد است این بار ناامید کننده ظاهر شد اما بخت با رئال یار بود چرا که در شبی که بهترین بازیکن این تیم آماده نبود دیگر بازیکنان رئال را به پیروزی رساندند.
امتیاز بزرگی که رئال نسبت به بارسلونا دارد و باعث شده تا تیم زیدان همچنان در لیگ قهرمانان یکه تاز باشد این است که بارسلونا به مسی بسیار وابسته است تا جایکه اگر این بازیکن در یک بازی بزرگ ندرخشد آبی اناریها به ندرت می توانند به پیروزی برسند اما رئال با وجود آنکه رونالدو می درخشد اما به او وابسته نیست و در دیدار بزرگ برابر بایرن این مارسلو و آسنسیو بودند که گلزنی کنند.
زیدان در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در شبی که رونالدو گلزنی نکرد به پیروزی رسیدیم تا نشان دهیم که بدون این بازیکن هم می توان پیروز شد.
این امتیاز بزرگ رئال مادرید است که باعث شده با دیگر تیم ها متفاوت باشد. لیگ قهرمانان اروپا آوردگاه نبردهای بزرگ است و تنها تیم های بزرگ و استخوان دار می تواند به قهرمانی برسند. رئال نشان داده که درخشش این تیم در لیگ قهرمانان تصادفی نیست. این تیم با وجود آنکه گلزن ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان را در اختیار دارد اما در بازیهای که این بازیکن هم آماده نیست به پیروزی می رسد و دیگر بازیکنان می درخشند و این است تفاوت رئال با دیگر تیم ها از جمله بارسلونا.

برچسب‌ها: رونالدو و مسی تفاوت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

200 گجت طور1397/02/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi