خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,197

جدال بزرگان در اصفهان؛ از اولین برد قلعه نویی برابر پروفسور

جدال بزرگان در اصفهان؛ از اولین برد قلعه نویی برابر پروفسور
روند ناکامی این مربی در کسب پیروزی در برابر سرخپوشان تهرانی پس از شش سال متوقف شود.

به گزارش وب سایت نود، امیر قلعه نویی که پیش از این با تیم های سپاهان اصفهان، تراکتورسازی و استقلال تهران 7 بار موفق به شکست پرسپولیس شده بود، پس از روی کار آمدن برانکو به عنوان مربی سرخپوشان مقابل این تیم همواره ناموفق بود و در کسب پیروزی توفیقی نداشت. اما سرانجام قلعه نویی توانست در دیدار هفته بیست و نهم برابر پرسپولیس برانکو با گل دقایق پایانی کی روش استنلی به برتری دست یابد تا هشتمین پیروزی مقابل این تیم را جشن بگیرد. این بازی اولین پیروزی قلعه نویی برابر برانکو بود؛ وی پیش از این سه بار با تیم های ذوب آهن، تراکتورسازی و استقلال مقابل این مربی کروات مغلوب شده بود اما برای کسب اولین برد خود مقابل برانکو تا روز گذشته انتظار کشید.

ذوب آهن اصفهان که بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ برتر به حساب می آید، در مقابل پرسپولیس به هفتمین برد متوالی در بازی های خانگی دست یافت تا هم اولین شکست پرسپولیس در فصل جاری در خارج از تهران را به این تیم تحمیل کند، و هم روند شکست ناپذیری قلعه نویی در بازی های خارج از تهران در برابر سرخپوشان همچنان ادامه داشته باشد. ذوب آهن در این هفت بازی خانگی، در هر دیدار حداقل دو بار دروازه حریفانش را باز کرد.

برچسب‌ها: پرسپولیس قلعه نویی پروفسور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

122 مهدی پرسپولیس1397/02/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi