خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,057

بارتومئو توپ را به زمين اينيستا انداخت

بارتومئو توپ را به زمين اينيستا انداخت
خبرگزاري آريا - رئيس باشگاه بارسلونا پس از قهرماني در جام حذفي اسپانيا درباره خداحافظي احتمالي کاپيتان بارسا اين طور گفت:مي دانيم که اينيستا پيشنهادي رسمي از چين دارد اما بارسلونا خانه اوست.
به گزارش خبرگزاري فارس، تيم فوتبال بارسلونا شب گذشته در ديدار فينال جام حذفي اسپانيا مقابل سويا قرار گرفت که اين تيم را با نتيجه 5 بر صفر گلباران و جام قهرماني را فتح کرد.
بارتومئو، رئيس باشگاه بارسلونا پس از اين بازي درباره احتمال خداحافظي اينيستا از بارسلونا گفت: مي دانيم که اينيستا پيشنهادي رسمي از چين دارد اما بارسلونا خانه اوست چون اين بازيکن تمام زندگي اش را در اين باشگاه سپري کرده است. اينيستا با ما قراردادي مادام العمر دارد و تصميم با خودش است.
وي افزو: ما ليونل مسي، بهترين بازيکن دنيا را در اختيار داريم ولي اينيستا در تاريخ فوتبال شهرتي را براي خودش ثبت کرده است. در اين بازي از عملکرد تيم راضي هستم و ثابت کرديم که بهترين تيم دنيا هستيم.

برچسب‌ها: بارتومئو اینیستا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

49 ممنسشیب1397/02/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi