خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

رئال سوسیداد 3-0 اتلتیکو مادرید؛3 امتیاز تا قهرمانی بارسلونا

رئال سوسیداد 3-0 اتلتیکو مادرید؛3 امتیاز تا قهرمانی بارسلونا
رئال سوسیداد 3-0 اتلتیکو مادرید؛ همه چیز برای جشن قهرمانی بارسلونا آماده است

تیم سیمئونه باخت. در شبی که اتلتی حرفی برای گفتن نداشت، سن سباستینی‌ها درخشیدند و با سه گل به پیروزی رسیدند تا جشن قهرمانی بارسا پیش بیفتد. بارسا حالا تنها یک برد تا مسجل کردن قهرمانی‌اش فاصله دارد.

تیم‌های رئال سوسیداد و اتلتیکو مادرید از ساعت 22:00 به مصاف هم رفتند که در پایان میزبان به پیروزی رسید.
مشخصات بازی

روز و تاریخ: پنج شنبه، 30 فروردین 1397 برابر با 19 آوریل 2018

تورنمنت: فصل 2017/18 لالیگا - هفته سی و سوم

گلزنان و دقایق: ویلیان خوزه (27)، خوانمی (80، 92)
گزارش بازی

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

ترکیب اصلی - رئال سوسیداد - اتلتیکو مادرید - لالیگا

بازی در نیمه اول سرد بود و جذابیت خاصی نداشت. سوسیداد مالکانه بازی می‌کرد و اتلتیکو هم منفعلانه نشان می‌داد. به ندرت موقعیت جدی گلزنی روی دروازه‌ها شاهد بودیم اما میزبان نسبتا تیم برتر میدان بود و در دقیقه 27 هم توسط ویلیان ژوزه به گل رسید. سوسیداد تیم برتر میدان در این نیمه بود و اندک فرصت‌های گلزنی‌های اتلتیکو هم که روی خلاقیت گریزمان خلق می‌شد، اثری نداشت.

سیمئونه از ابتدای نیمه دوم دو تغییر هجومی انجام داد و ویتولو و تورس وارد میدان شدند. علی رغم این تعویض هم روند بازی تغییر زیادی نکرد و تا دقیقه هفتاد خبری از موقعیت گلزنی یا وارد کردن فشار سنگین برای جبران گل خورده نبود. اولین موقعیت روی ضربه آزادی که کوکه فرستاد و ورسالیکو با یک ضربه سر خطرناک آن را به بیرون زد ایجاد شد. سوسیداد بابرنامه‌تر حمله می‌کرد و موقعیت‌هایش نیز خطرناک‌تر بود. خوزه در متن همه حملات قرار داشت. بازی جریان داشت تا اینکه میزبان توسط خوانمی به گل دوم هم رسید تا کار تقریبا تمام شود. این پایان کار نبود و خوانمی در آخرین دقیقه بازی گل سوم را هم زد تا اتلتیکو سنگین ترین شکست فصلش در لالیگا را متحمل شود.
شرح گل‌ها

رئال سوسیداد 1-0 اتلتیکو مادرید | ویلیان خوزه (27) | حرکت از یانوزای در سمت چپ اتلتیکو مادرید با ارسال زمینی و رو به عقب او به محوطه جریمه همراه شد تا خوزه فرصت طلب با شوتی محکم توپ را وارد دروازه کند.

رئال سوسیداد 2-0 اتلتیکو مادرید | خوانمی (80) | حرکت ترکیبی و تمرین شده. خوزه بالا آمد تا خط آفساید مدافعان اتلتی را هم با خودش همراه کند. خوانمی با یک فرار از پاس زیبای خوزه استفاده کرد و با یک چیپ، دروازه اوبلاک را برای بار دوم باز کرد.

رئال سوسیداد 3-0 اتلتیکو مادرید | خوانمی (92) | حرکت خوب از میزبان با نفرات زیاد در محوطه جریمه اتلتی با ضربه سر زیبای خوانمی روی ارسال از سمت چپ به گل سوم تبدیل شد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید بارسلونا رئال قهرمانی لالیگا اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 0

291 پرسپولیس‌‌‌1397/01/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi