خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

یوونتوس ۴-۰ میلان؛ اولین جامِ فصل،با رد شدن از میلان!

یوونتوس ۴-۰ میلان؛ اولین جامِ فصل،با رد شدن از میلان!
یوونتوس فاتح جام حذفی ایتالیا شد.

یوونتوس بدون گل خورده، مسیر جام حذفی را طی کرد و در فینال هم بدون دریافت گل، میلان را با چهار گل درهم کوبید، تا چهارمین دوگانه داخلی در دسترس الگری و شاگردانش قرار بگیرد.
این برای پنجمین بار بود که دو تیم در فینال به مصاف هم می رفتند. یوونتوس در فینال های 1942، 1990 و 2016 میلان را مغلوب کرده بود و فقط در فینال سال 1973 مغلوب این تیم شده بود. بوفون برای نخستین بار در فینال جام حذفی برای یوونتوس به میدان می رفت.

بازی خیلی متعادل آغاز شد و بیشتر یوونتوس در ابتدای بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت، نخستین موقعیت بازی را یوونتوس ایجاد کرد، سامی خدیرا درون محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد، امّا ضربه پای چپ او به آرامی در اختیار دوناروما قرار گرفت. در هفتمین دقیقه، این میلان بود که روی حرکت زیبای چالهان اوعلو و پاتریک کوترونه و یک-دوی آن‌ها صاحب موقعیت شد، امّا ضربه کوترونه درست جایی رفت که بوفون قرار داشت.
کرنر ارسالی دیبالا از سمت چپ با والی ناقص داگلاس کاستا به بیرون رفت. روی اشتباه آساموا، سوسو صاحب توپ شد و پشت محوطه جریمه یوونتوس با یک ضربه فنی، دروازه یوونتوس را تهدید کرد، امّا ضربه او با واکنش بوفون راهی کرنر شد. یوونتوس که سانتر از جناحین را در دستور کار خود قرار داده بود، با ارسال کوادرادو صاحب موقعیت شد، امّا ضربه مانژوکیچ به آرامی در اختیار دوناروما قرار گرفت.

جک بوناونتورا از میلان از راه دور شانس خود را برای گلزنی مورد آزمایش قرار داد، امّا ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را میلان بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی دو موقعیت روی دروازه یوونتوس ایجاد کرد. امّا ضربه سر بوناونتورا و ضربه از راه دور چالهان اوعلو به راحتی توسط بوفون مهار شد. در پنجاه و دومین دقیقه یوونتوس موقعیت خوبی را صاحب شد، حرکت ترکیبی و زیبای داگلاس کاستا و خدیرا، دیبالا را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد، امّا ضربه او با واکنش دوناروما راهی کرنر شد.

در پنجاه و چهارمین دقیقه، ضربه زیبای دیبالا از پشت محوطه جریمه با واکنش دوناروما راهی کرنر شد. کرنر ارسالی با ضربه سر مهدی بن عطیه در غفلت مدافعان میلان، به گوشه دروازه دوناروما رفت، تا یوونتوس یک بر صفر از حریف خود پیش افتد.
فشار یوونتوس بعد از گل افزایش یافت و دوناروما باز هم روی ضربه دیبالا مجبور به واکنش شد. در شصتمین دقیقه، پاس در عرض کوادرادو با ضربه سر کش داگلاس کاستا همراه شد و دفع ناقص دوناروما هم مانع گل شدن توپ نشد و یوونتوس دو بر صفر از میلان پیش افتاد.

یوونتوس گل سوم را هم وارد دروازه میلان کرد. کرنر ارسالی در شصت و سومین دقیقه، با اشتباه دوناروما همراه شد و بن عطیه از فرصت استفاده کرد و گل دوم خودش و سوم یوونتوس را وارد دروازه میلان کرد.

در هفتاد و ششمین دقیقه، این نیکولا کالینیچ بود که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، کرنر ارسالی پیانیچ از سمت راست با ضربه سر کالینیچ وارد دروازه دوناروما شد تا میلان برای چهارمین بار دروازه اش باز شود.

در هفتاد و هشتمین دقیقه، جانلوییجی بوفون روی ضربه رومانیولی دو بار مانع فروپاشی دروازه یوونتوس شد تا دروازه این تیم همچنان بسته باقی بماند.

در نهایت یوونتوس موفق شد با برتری 4-0 مقابل میلان برای چهارمین بار پیاپی قهرمان جام حذفی ایتالیا شود.

برچسب‌ها: یوونتوس آ ث میلان کوپا ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 2

159 Foolad F.c1397/02/20

Foolad F.c: یاد فینال با لیورپول افتادم. در 8 دقیقه 3 گل!!

22 ارديبهشت (17:34)


Nancy: شرم آوره!

21 ارديبهشت (00:59)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi