خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

گیل مارین: از رفتار بارسلونا در قضیه گریزمان کلافه شده‌ایم

گیل مارین: از رفتار بارسلونا در قضیه گریزمان کلافه شده‌ایم
مالک اتلتیکوصحبت علنی مدیران بارسلونا درباره خرید گریزمان را یک بی احترامی مطلق به اتلتیکو مادرید می‌داند.

گیل مارین، مالک و مدیر اجرایی اتلتیکو مادرید به انتقاد از رفتار بارسلونا و مدیرانش در قضیه انتقال آنتوان گریزمان پرداخت.

پیوستن گریزمان به بارسلونا در روزهای اخیر وارد فاز تازه‌ای شده است. ستاره فرانسوی که تقریبا تصمیمش را برای جدایی از اتلتیکو گرفته، روز گذشته با انریکه سرزو ناهار خورد تا همزمان درباره آینده‌اش با او صحبت کند. سرزو در مصاحبه‌ای مبهم مدعی شد گریزمان باید تصمیمش را برای آینده بگیرد اما او اکنون بازیکن اتلتیکو مادرید است. علاقه بارسا به گریزمان بر کسی پوشیده نیست و حتی بارتومئو چند روز پیش اعتراف کرد که با ایجنت این بازیکن مذاکره کرده است.

گیل مارین، مالک اتلتیکو مادرید درباره این مسئله گفت:

از رفتار و نگرش بارسلونا در این قضیه کلافه شده‌ایم. اینکه رئيس، بازیکن و مربی یک باشگاه درباره آینده بازیکن یک باشگاه دیگر که چند سال از قراردادش باقی مانده و به زودی باید در فینال لیگ اروپا به میدان برود در ملا عام صحبت می‌کنند، نهایت بی احترامی به اتلتیکو مادرید و هوادارانش است. موضع اتلتیکو در این قضیه کاملا شفاف است و ما تاکنون بارها آن را اعلام کرده‌ایم. هرگز برای فروش گریزمان مذاکره نکرده‌ایم و برنامه‌ای هم برای این کار نداریم.

چند ماه پیش خودم به بارتومئو گفتم که ما هیچ برنامه‌ای برای فروش گریزمان نداریم و رفتار بارسلونا در این قضیه با روح رقابت میان دو باشگاه در تضاد است. زمانی این شایعات بیرون آمد که ما و بارسا برای قهرمانی لالیگا مبارزه می‌کردیم. بحث سر آینده یکی از مهم ترین بازیکنان ما بود. به بارتومئو گفتم که اگر در نهایت گریزمان تصمیم به جدایی بگیرد و تحت فشار بارسلونا قرار داشته باشد، ما از آنها بابت رفتار نامناسب شان توضیح خواهیم خواست. امیدوارم این بیانیه به بهبود وضعیت موجود کمک کند.

برچسب‌ها: گیل مارین بارسلونا گریزمان اتلتیکو مادرید لالیگا انتقال اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 0

237 پرسپولیس‌‌‌1397/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi