خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

اتلتیکو به سیم آخر زد؛ بیانیه تند علیه بارسا

اتلتیکو به سیم آخر زد؛ بیانیه تند علیه بارسا
نه تنها جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا با ایجنت گریزمان در زمستان ارتباط داشت بلکه گیلرمو آمور، مدیر ارشد بارسا نیز صحبت‌هایی با خواهر گریزمان انجام داده و لوئیس سوارز نیز از حضور گریزمان استقبال کرده است. باشگاه اتلتیکو که پیشتر نیز به بارسا در این رابطه هشدار داده بود، حال با انتشار بیانیه ای به انتقاد از بارسا پرداخت.

او نوشت:" ما از رویکرد بارسا خسته شده ایم. در حالی که چند روز به فینال لیگ اروپا باقی مانده، رئیس باشگاه، مدیر ارشد و بازیکن آنها راجع به آینده بازیکن ما صحبت می‌کنند که این یک بی احترامی بسیار بزرگ به اتلتیکو و هوادارانش است. موقعیت ما کاملا مشخص است و بارها در شرایط مختلف این موضوع را بیان کرده ایم. هیچگاه با گریزمان در این رابطه مذاکره نکرده ایم و انگیزه ای برای این کار نداریم.

شخصا، چند ماه پیش به مدیر بارسا گفتم که باشگاه هیچ تمایلی به فروش گریزمان ندارد. همچنین به او گفتم که رفتار آنها بسیار غیرحرفه ای و غیرمنطقی است زیرا در آن مقطع با بارسلونا برای کسب قهرمانی لیگ در رقابت بودیم و با این کار، فشار زیادی روی بازیکنان ما ایجاد شد. همچنین به آنها گفتم که فشار به بند فسخ یک بازیکن، فشار بر روی کل تیم در طول فصل است. اتلتیکو از بارسا ، واکنش مناسبی در قبال رفتار نامناسب شان انتظار دارد. کافی است، امیدوارم این بیانیه به بازیکنانمان کمک کند که از حال حاضر لذت ببرند و خود را برای فینال آماده کنند."

برچسب‌ها: آنتوان گریزمان بارسلونا نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

171 Esteghlal Iran1397/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi