خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آمریکا
اتحاد آمریکا
12
2,104

ستاره تیم ملی اسپانیا خرید جدید آمریکایی‌ها برای ام اس ال

ستاره تیم ملی اسپانیا خرید جدید آمریکایی‌ها برای ام اس ال
تهران (پانا) – مهاجم اتلتیکو مادرید قصد دارد برای ادامه فوتبالش راهی لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا شود.

به گزارش اس‌پی‌ان؛ فرناندو تورس 34 ساله در پایان فصل قراردادش با اتلتیکو مادرید به پایان خواهد رسید و در لیگ و فضایی جدید به آخرین سال‌های فوتبال خود ادامه خواهد داد.

در حالی که فرناندو تورس از لیگ چین پیشنهادی بزرگ و گران قیمت دارد اما به نظر می‌رسد برای این مهاجم مشهور لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا دارای اولویت بیشتری باشد و او ترجیح می دهد فوتبالش را در ام ال اس به پایان برساند. در همین راستا منابع خبری به وب‌سایت اسپانیایی معتبر اس‌پی‌ان گفته‌اند یک دیدار برنامه ریزی شده بین نماینده فرناندو تورس و باشگاه شیکاگو فایر آمریکا صورت گرفته است اما مشخص نیست که این گفت‌وگو بین دو طرف ادامه خواهد داشت یا خیر.

اما نماینده فرناندو تورس به یک رادیوی اسپانیایی گفته است که شیکاگو فایر تنها یکی از تیم‌های علاقمند به جذب تورس است و او از تیم‌های دیگری در آمریکا پیشنهاد دارد.

از تیم‌های مونترال کامپکت، هیوستون دینامو و اسپورتینگ کانزا سیتی بعنوان مشتری‌های جدید تورس نام برده شده است اما گفته می‌شود تورس قصد دارد برای ادامه فوتبالش به شهری برود که آب و هوایی معتدل داشته باشد و بر همین اساس از هیوستون به‌عنوان شهر مورد نظر تورس نام برده می‌شود تا شانس هیوستون دینامو برای جذب او بیشتر شود اما این باشگاه منتظر است تا ببیند از گفت‌وگوهای تورس و شیکاگو فایر چه چیزی بدست خواهد آورد.

برچسب‌ها: خرید جدید آمریکایی‌ها برای ام فرناندو تورس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

144 ♕تــاج تــهران♕1397/02/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi