خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

به بهانه دومین سالگردمهرداداولادی؛کاش بیشتر قدر خود را می

به بهانه دومین سالگردمهرداداولادی؛کاش بیشتر قدر خود را می
مهرداد اولادی مهاجم خوش تکنیک فوتبال ایران دو سال قبل، 31 فروردین 95 به علت مصرف نوشیدنی و مسکن چشمهای خود را برای همیشه بست.

مهردا اولادی سابقه بازی در همه رده های تیم ملی ایران را دارد. او فوتبال خود را ازپرسپولیس آغاز کرد. در پرسپولیس روزهای درخشانی را سپری کرد. گل او در دربی برابر استقلال که در سال 85 با یک چیپ زیبا به ثمر رسید هنوز هم در ذهن هوادران پرسپولیس باقی مانده است.

مهرداد اولادی
مهرداد اولادی

مهاجم مازندرانی فوتبال ایران پس از پرسپولیس به امارت کوچ کرد و برای تیم الشباب به میدان رفت. او پس از حضور در امارات و درخشش از باشگاه خرز اسپانیا پیشنهاد دریافت کرد اما این انتقال صورت نگرفت تا مسیر فوتبالی مهرداد اولادی عوض شود.

او پس از امارات به خاطر خدمت مقدس سربازی به ملوان پیوست و روزهای خوبی را در انزلی گذراند و دوباره به تیم محبوب خود پرسپولیس بازگشت، اما دیگر روزهای پرفروغ گذشته را در پرسپولیس تکرار نکرد.پس از دوران ناموفق در پرسپولیس به ملوان بازگشت.

مهرداد اولادی
مهرداد اولادی

اولادی دیگر به روزهای اوج خود بازنگشت و در تیم های مختلفی از جمله نفت تهران و استقلال به فوتبال خود ادامه داد وی پس از حضور در استقلال ابراز پشیمانی کرد و از هودران پرسپولیس به خاطر حضور در تیم رقیب عذر خواهی کرد. پس از حضور در این دو تیم برای بار سوم به انزلی کوچ کرد تا شاید بتواند حق خود را از فوتبال بگیرد. اما این پایان راه بود و دیگر اولادی در مستطیل سبز دیده نشد.

مهرداد اولادی
مهرداد اولادی

دوست داران فوتبال روزگاری را با گلها و شادی گلها مهرداد اولادی می گذرانند اما چه حیف که خیلی زود یکی از با استعدادترین فوتبالیست های کشورمان قدر خودش را ندانست و خانواده و جامعه فوتبال را برای همیشه از دیدن هنرهای خود محروم کرد.

برچسب‌ها: مهرداد اولادی پرسپولیس تیم ملی ایران استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

247 Alirezaderagon1397/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi