خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,146

رئال مادرید و ثبت بدترین عملکرد قرن بیست و یک!

رئال مادرید و ثبت بدترین عملکرد قرن بیست و یک!
به گزارش "ورزش سه"، والنسیا، لوانته، بتیس، تاتنهام، فوئرلابرادا، بارسلونا، نومانسیا، ویارئال، لگانس، اتلتیکو مادرید، یوونتوس و بیلبائو، 12 تیم از 26 تیم که در این فصل به استادیوم سانتیاگو برنابئو سفر کرده اند، حداقل موفق به گرفتن یک تساوی از رئال مادرید شده اند.رئال مادرید در 26 بازی که در این فصل در خانه انجام داده است 14 پیروزی، 7 تساوی و 5 شکست به دست آورده با 64 گل زده و 32 گل دریافتی، بدترین عملکرد را از آغاز هزاره جدید به ثبت رسانده است.
از فصل 2000-1999 که نتایج ضعیفی چون باخت با 4 گل به بایرن، با 5 گل به ساراگوسا و 3 گل به اتلتیکومادرید یا شکست هایی برابر نومانسیا و اوویدو حاصل شد، دیگر چنین نتایجی رخ نداده بود.
با تساوی دیشب برابر بیلبائو، رئال مادرید 17 امتیاز در لالیگا در خانه از دست داده است و از فصل 2007-2006 با کاپلو چنین اتفاقی رخ نداده بود؛ با این تفاوت که کهکشانی ها در پایان آن فصل موفق به فتح لالیگا شدند اما امسال مدت هاست که هیچ شانسی ندارند.

برچسب‌ها: رئال مادرید رکورد لالبگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

134 (تاج کبیر اسیا)1397/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi