خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

اتلتیکو مادرید 3-0 لوانته؛‌ برای اسطوره‌ای با لقب ال نینو

اتلتیکو مادرید 3-0 لوانته؛‌ برای اسطوره‌ای با لقب ال نینو
تیم سیمئونه علی رغم خستگی و برنامه فشرده موفق شد لوانته را شکست بدهد. تا دقیقه 60 میزبان دو گل پیش بود تا چولو تصمیم به تعویض گریزمان و کوکه بگیرد. به نظر نمی‌رسد اتلتیکو در ادامه لیگ، رتبه دوم را از دست بدهد.

تیم‌های اتلتیکو مادرید و لوانته از ساعت 18:45 به مصاف هم رفتند که در پایان میزبان به پیروزی رسید.
مشخصات بازی

روز و تاریخ: یکشنبه، 26 فروردین 1397 برابر با 15 آوریل 2018

تورنمنت: فصل 2017/18 لالیگا - هفته سی و دوم

گلزنان و دقایق: کوریا (33)، گریزمان (48)،تورس (77)
گزارش بازی

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

ترکیب اصلی - اتلتیکو مادرید - لوانته - لالیگا

بازی در نیمه اول چندان جذاب نبود. لوانته در ابتدا انگیزه و انرژی بیشتری نشان داد و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای ایجاد کرد که ثمری نداشت. اتلتیکو به تدریج کنترل بازی را در اختیار گرفت و به خصوص کوریا فعالیت زیادی داشت. نهایتا یکی از این حملات با نقش پررنگ ویتولو به ثمر نشست و کوریا گل زد. لوانته توسط مورالس سعی در جبران داشت که فایده‌ای نداشت و نیمه اول با همان یک گل خاتمه یافت.

نیمه دوم با گل شروع شد. اولین حرکت جدی اتلتیکو و دومین گل بازی روی همکاری ورسالیکو و گریزمان به زیبایی به ثمر رسید. لوانته کیفیت لازم برای تحت فشار گذاشتن اتلتیکو را نداشت اما در این میان بازی خوب مورالس واقعا به چشم می‌آمد. او بارها با تکنیک بالایش مدافعان حریف را جای گذاشت و حتی موقعیت خوبی هم برای گلزنی داشت که از دست رفت. هواداران اتلتیکو مادرید امروز به صورت ویژه تورس را تشویق کردند و او را اسطوره خطاب کردند. ال نینو در روز کودکان بیش از همیشه تشویق شد و آخرین بازی‌هایش در پیراهن روخی بلانکوس را تجربه می‌کند. کمی گذشت تا اینکه اتلتیکو روی حرکت زیبای کوریا توسط تورس به گل سوم هم دست پیدا کرد تا روز به یادماندنی ال نینو، به یادماندنی‌تر شود. بازی در ادامه شاهد موقعیت خاصی نبود و به همان سه گل به سود میزبان خاتمه یافت.
شرح گل‌ها

اتلتیکو مادرید 1-0 لوانته | آنخل کوریا (33) | حرکت خوب را ویتولو شروع کرد. او به سمت راست آمده بود اما حرکت پا به توپی در عمق خط دفاعی لوانته شروع کرد و پاسش به کوریا در محوطه رسید تا او با یک تو سر توپ و ضربه خوب، گل اول را بزند.

اتلتیکو مادرید 2-0 لوانته | آنتوان گریزمان (48) | حرکت خوب و تمرین شده از سمت راست با پاس رو به عقب ورسالیکو برای گریزمان همراه شد تا ضربه پای راست محکم او طاق دروازه را فرو بریزد.

اتلتیکو مادرید 3-0 لوانته | فرناندو تورس (77) | حرکت تکنیکی عالی کوریا با سانتر دقیق او به درون محوطه همراه شد تا تورس با یک ضربه رو پا گل سوم را بزند.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید فوتبال لوانته لالیگا اسپانیا گریزمان کوریا فرناندو تورس ال نینو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

317 پرسپولیس‌‌‌1397/01/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi