خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

انتقام به سبک پارسی؛شیر قطری بچه گربه ای بیش نیست!

انتقام به سبک پارسی؛شیر قطری بچه گربه ای بیش نیست!
شکست 3_1 دیدار رفت برابر السد قطر برای برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش در شبی که بسیار بی انگیزه ظاهر شدند بسیار تلخ بود، آن دیدار به خوبی در ذهن محسن ربیع خواه و فرشاد احمدزاده باقی مانده است! چرا که فشار انتقادات بیش از هر زمانی بر روی آنها اعمال شد تا موجب اصطکاک میان بازیکنان و هواداران شود.

به واقع پرسپولیسی ها بیشتر شبیه به سایه خود بودند تا همان تیم پر قدرت و منظم همیشگی، اشتباهات پی در پی و تصمیمات اشتباه برانکو ایوانکوویچ همه و همه از دلایلی بود که سرخ های پایتخت در برابر السد و در قطر با نمایش ضعیف خود، بازنده بزرگ میدان شناخته شوند.

پرسپولیس و السد
پرسپولیس و السد

شرایط پرسپولیس تهران پس از آن شب کذایی امروز در اوضاع مناسب تری به سر می برد، چرا که قهرمانی آنها در لیگ هفدهم مایه آن شد تا با روحیه ای بهتر به دنبال جبران نمایش بد خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشند و با اقتدار به دوری بعدی این رقابت ها صعود نمایند.

در گروه C پرسپولیس تهران با 10 امتیاز به دنبال السد 15 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و می تواند با پیروزی خود در استادیوم آزادی، صعود خود را با شکوه تر نماید، آنها در این دیدار از حمایت گسترده هواداران خود بهره خواهند برد و این امتیاز یکی از فاکتور های مهم در موفقیت های مردان برانکو در آسیا بوده است.

پرسپولیس و السد
پرسپولیس و السد

السد قطر به طور واضح با هزینه های سرسام آور خود مفتخر است که توانسته دیگر قدرت برتر گروه C را با شکستی قاطع روبرو کند و تیم برتر غرب آسیاست! این مسئله در کری خوانی های بازیکنان این تیم و کادر مدیریتی اش بارها دیده شده است، اما حالا زمان آن است که السد به ماهیت خود با دقت بیشتری نگاه کند و متوجه جایگاه خود شود.

پرسپولیس و السد
پرسپولیس و السد

آنها تاثیر گرفته از نام خود باور کرده اند که احتمالا همانند شیر در میادین غرش می کنند و به جان رقبایشان حمله می کنند، اما واقعیت این است که در برابر نمایندگان ایرانی آماده، آنها بچه گربه ای نیز بیش نیستند! شکست آنها برابر استقلال بیمار آن روزهای علیرضا منصوریان به نظر می رسد از خاطرشان فراموش شده است! اما به هر حال بهترین فرصت است تا پرسپولیس در آزادی ذهن خفته آنها را بیدار کند!

برچسب‌ها: پرسپولیس السد لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

127 Alirezaderagon1397/01/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi