خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

هی مَزَنیدش!

هی مَزَنیدش!
فصل ۱۳۹۶/۹۷ با وجود اینکه پرسپولیس توانست در رقابت های لیگ برتر در قهرمانی دبل کند، برای محسن ربیع خواه تلخ سپری شد، او بارها و بارها از سوی برخی منتقدین بی رحم مورد نقدهای سنگین قرار گرفت و بر روی سکو ها هجوم هواداران روبرو شد! او اما فقط آرام بود و به نشانه احترام دستاهایش بالا گرفت.

در روزهایی که فوتبال ایران چیزی به نام اخلاق را از یاد برده است، چنین الگویی ناب شمرده می شود، مگر می شود بازیکن پرسپولیس بود و در برابر چنین رفتار هایی آرام گرفت؟ بله می توان! محسن ربیع خواه توانست! به همین دلیل هم بود که تمام منتقدین و افرادی که به او بی احترامی کردند پس از هر تعویض و عدم حضور او در ترکیب اصلی عذاب وجدان گرفتند و عرق شرم را بر پیشانی خود دیدند! چرا که آنها می دانستند به محسن بدهکارند!

بغض های نشکسته محسن ربیع خواه را به وضوح در دیداری که برانکو پس از هجمه های سنگین علیه خود در جهت بازی دادن به او، تصمیم بر نیمکت نشینی محسن گرفته بود را دیدیم، شاید تلخ ترین صحنه فصل پرسپولیس در آن ثانیه ها شکل گرفت؛ هواداران با احساس گناه خود نام ربیع خواه را صدا می زدند تا از او دلجویی کنند، اما فوتبال حرفه ای چنین رفتار هایی را بر نمی تابد!

مشکل پرسپولیس فقط محسن ربیع خواه بود؟ چطور می شد او را قربانی مشکلاتی زیر پوستی در نتیجه گیری آنها در رقابت ها آسیایی دانست؟ آیا پرسپولیس فقط در محسن ربیع خواه خلاصه می شد؟ بازیکنان دیگر در زمین بازی چه می کردند؟ اگر تبلیغات و بازی های رسانه ای نیز به دنبال ربیع خواه راه می افتادند باز هم اینگونه می توانستیم انگشت اتهام را به سوی او بگیریم؟

فوتبال ایران به چنین اتفاق هایی عادت دارد، این رفتار ها ریشه ای قدیمی دارد! تخریب بازیکنان جز حرفه قلم به دستان و کارشناسان تازه به تریبون رسیده است، کافیست به نمونه های گذشته فوتبالمان رجوع کنیم تا متوجه این رفتارهای زشت شویم، محسن ربیع خواه یکی دیگر از قربانیان این عدم آگاهی در فوتبال شناسی است.

فوتبالی که مدیرانش طی یک شب تصمیم می گیرند تا تیمی لیگ برتری را منحل کنند، فوتبالی که در یک روز همزمان دو سرمربی را برای تیمش منصوب می کند، فوتبالی که نقل و انتقالاتش زبانزد خاص و عام می شود هزاران پرونده در مراجع قانونی عیله آن در جریان است، آیا با مهره ای آرام همانند محسن ربیع خواه درست رفتار خواهد کرد؟

موج سوار نباشیم! تحت تاثیر موج ها به دنبال دیگران حرکت نکنیم، می توانیم با منطق و عقلانیت در ارتباط با مسائل تعقل کنیم، با احساسات اینگونه حرمت شکنی نکنیم، محسن ربیع خواه همان بازیکنی است که تا هفته های گذشته مورد بی رحمانه ترین نقد ها قرار می گرفت، اما امروز با منتشر شدن خبر مصدومیت سنگینش بدل به قهرمان سرخ های پایتخت شده است! این همان موج سواری احساسی ماست که به فوتبال هم سرایت کرده است.

محسن ربیع خواه بزودی سلامتی خود را بدست خواهد آورد، او انرژی بسیاری از هواداران واقعی و کارشناسان بزرگ فوتبال را پشت سر خود می بینید و با موفقیت عمل جراحی خود را پشت سر خواهد گذاشت، بهتر است این بار برای بازگشت او به میادین نوع نگاه و طرز فکر خود را اصلاح کنیم، تا دیگر هیچ بازیکنی دل شکسته و گوشه گیر برخورد های زشت ما نشود.

برچسب‌ها: ربیع خواه پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

110 پری..1397/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi