خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,115

اعلان جنگ باشگاه بایرن به رئال برای لواندوفسکی

اعلان جنگ باشگاه بایرن به رئال برای لواندوفسکی
پس از مصاحبه روز گذشته رومینیگه در مورد لواندوفسکی،پیش بینی می شود که در تابستان پیش رو شاهد جنگی آشکار بین باشگاه آلمانی و رئال مادرید باشیم.روبرت لواندوفسکی سال هاست که در رویای پیوستن به رئال به سر می برد.او دو بار به این مهم نزدیک شده؛ ولی هربار به دلایلی
نتوانسته پیراهن سفید رئال را بر تن کند.اما حالا اوضاع کاملا متفاوت به نظر می رسد.ماه گذشته او با اخراج مدیر برنامه خود، با پینی زاهاوی
ایجنت کهنه کار فوتبالی که با رئال و چلسی ارتباط بسیار نزدیکی دارد، قرارداد بست.هدف واضح بود:نزدیک تر شدن به درهای خروجی بایرن و پیوستن به رئال. از سوی دیگر ئالی ها خاطرات خوبی از جذب بازیکنان بالای 29 سال دارند و فاکتور سن برای جذب لواندوفسکی که به زودی 30 ساله خواهد شد یک مانع محسوب نمی شود.زیدان در سال 2001 در29 سالگی از یووه و با 64 میلیون یورو به رئال پیوست یا فن نیستلروی در 30 سالگی از یونایتد راهی رئال شد و در 96 بازی موفق به زدن 64 گل شد.

برچسب‌ها: لواندوفسکی رئال مادرید بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

251 Real Madrid22321397/01/07

8 فروردين (10:30)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi