خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

تغییر چهره تیم‌ملی مقابل الجزایر؛ بازگشت اصلی‌ها

تغییر چهره تیم‌ملی مقابل الجزایر؛ بازگشت اصلی‌ها
ترکیب تیم ملی در بازی مقابل الجزایر احتمالا متفاوت با دو بازی قبلی خواهد بود.

ناآمادگی بعضی از بازیکنان تیم ملی مقابل تونس و همچنین بازی نکردن بازیکنانی که پیش‌بینی می‌شود قرار است در ترکیب اصلی تیم ملی در روسیه حضور داشته باشند این احتمال را بوجود می‌آورد که ترکیب تیم ملی مقابل الجزایر کاملا متفاوت با بازی قبلی باشد. این‌طور که شنیده می‌شود بازیکنان اصلی بیشتری به ترکیب اضافه خواهند شد تا هم تیم هماهنگ‌تر شود و هم باخت به تونس تکرار نشود.

محتمل‌ترین تغییر در خط دفاع خواهد بود. جایی که احتمالا تغییرات زیادی در آن انجام خواهد شد و چند بازیکن از جمله جلال حسینی و وریا غفوری و پورعلی‌گنجی به ترکیب اضافه خواهند شد. حضور وریا غفوری و نمایش او در این بازی تاثیر زیادی در سرنوشت او خواهد داشت. اگرچه پیش از این رامین رضاییان گزینه محتمل کی‌روش برای دفاع راست بود اما با توجه به افت این بازیکن و اوج‌گیری وریا غفوری شاید این بازی بتواند معادلات را به هم بزند. در خط هافبک امید ابراهیمی و احسان حاج‌صفی شانس زیادی برای بازی در ترکیب اصلی دارند و سامان قدوس، مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش هم احتمالا بخشی از ترکیب اصلی تیم ملی در فاز هجومی خواهند بود. در خط حمله هم در صورت آمادگی، سردار آزمون یا مهدی طارمی از ابتدا بازی خواهند کرد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران ایران کیروش جام جهانی بازی دوستانه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

292 Taj .fc1397/01/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi