خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

استقلال به دنبال پنجمین پیروزی متوالی در لیگ برتر

استقلال به دنبال پنجمین پیروزی متوالی در لیگ برتر
شاگردان شفر در صورت شکست سیاه جامگان به پنج پیروزی متوالی دست پیدا خواهند کرد.
به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران بعد از شکست 15 بهمن ماه در فولاد شهر برابر ذوب آهن، نزدیک به دو ماه است که در لیگ برتر شکستی را نچشیده و موفق به کسب پیروزی شده است.

شاگردان شفر بعد از شکست برابر تیم قلعه نویی ابتدا با 3 گل سپیدرود رشت را شکست دادند، در هفته بیست و چهارم موفق شدند با نتیجه چهار بر یک فولاد خوزستان را در اهواز مغلوب کنند و در هفته بیست و پنجم دربی تهران را با یک گل به سود خود خاتمه دهند.

سال جدید برای استقلال باز هم با برد آغاز شد و آبی پوشان با نتیجه دو بر یک نفت تهران را در ورزشگاه تختی از پیش رو برداشتند تا چهارمین پیروزی متوالی خود را ثبت کنند. استقلالی ها در شرایطی برابر سیاه جامگان انتهای جدولی قرار می گیرند که در صورت شکست این تیم، برای اولین مرتبه در لیگ هفدهم موفق به کسب پنج پیروزی متوالی خواهند شد و می توانند حتی تا جایگاه دوم جدول نیز صعود کنند.

برچسب‌ها: استقلال تهران سیاه جامگان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

280 ^عزرائیل^1397/01/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi