خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

اتلتیکو مادرید 3-0 لوکوموتیو مسکو؛‌ نیمی از راه صعود قطعی شد

اتلتیکو مادرید 3-0 لوکوموتیو مسکو؛‌ نیمی از راه صعود قطعی شد
اتلتیکو گام بلندی برای صعود به جمع هشت تیم پایانی لیگ اروپا برداشت. بازی زیبا و تاثیرگذار سائول، برد را به میزبان هدیه داد.
تیم‌های اتلتیکو مادرید و لوکوموتیو مسکو از ساعت 21:30 به مصاف هم رفتند که در پایان میزبان به پیروزی رسید.

مشخصات بازی
روز و تاریخ: پنج شنبه، 17 اسفند 1396 برابر با 8 مارس 2018

تورنمنت: فصل 2017/18 لیگ اروپا - دور رفت مرحله یک هشتم نهایی

گلزنان و دقایق: سائول (21)، کوستا (47) و کوکه (90)

گزارش بازی
دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

ترکیب اصلی - اتلتیکو مادرید - لوکوموتیو مسکو - لیگ اروپا

بازی متعادل بود. لوکوموتیو تیم دست و پا بسته‌ای نشان نمی‌داد اما اتلتی بهتر بازی می‌کرد. پس از گذشت مدتی از بازی بدون موقعیت گلزنی جدی، این سائول بود که روی یک شوت دیدنی گل اول را زد. چند دقیقه بعد گریزمان روی یک توپربایی از دروازه بان لوکوموتیو، می‌توانست گلزنی کند که ضربه او به سمت دروازه خالی به بیرون رفت. میهمان در این نیمه چند بار حرکات خوبی به نمایش گذاشت که نتیجه‌ای نداشت.

اتلتی نیمه دوم را با گل شروع کرد. جایی که کوستا در دومین دقیقه از شروع این نیمه دروازه لوکوموتیو را باز کرد. فشار حفظ شد و شوت دیگو کوستا در راه ورود به دروازه به دست مدافع لوکوموتیو برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. پس از دقایقی بازی افت کرد و سیمئونه گریزمان را تعویض کرد. این پایان کار نبود و کوستا هم تعویض شد تا در 15 دقیقه پایانی، زوج تورس-گامیرو در خط حمله اتلتیکو بازی کنند. پس از مدت‌ها بازی سرد دو تیم، روی حرکت خوانفران، کوکه تیر خلاص را هم زد و بازی 3-0 شد.

شرح گل‌ها
اتلتیکو مادرید 1-0 لوکوموتیو مسکو | سائول نیگز (21) | شوت محکم و دقیقه و زیبای سائول از فاصله دور، به کنج دروازه گیلرمه نشست.

اتلتیکو مادرید 2-0 لوکوموتیو مسکو | دیگو کوستا (47) | حرکت تیمی زیبا که با پاس عالی سائول برای گریزمان همراه شد. شوت گریزمان را دروازه بان با واکنشی زیبا دفع کرد اما کوستا در ریباند حاضر بود تا دروازه خالی را باز کند.

اتلتیکو مادرید 3-0 لوکوموتیو مسکو | کوکه (90) | حرکت خوب خوانفران از سمت راست و فرارش با پاس رو به عقب او برای کوکه همراه شد تا او هم با ضربه‌ای دقیق گل سوم را بزند.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید فوتبال مسکو روسیه لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

207 پرسپولیس‌‌‌1396/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi