خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

لیونل مسی راز ضربات آزاد خود را از چه کسی آموخته است؟

لیونل مسی راز ضربات آزاد خود را از چه کسی آموخته است؟
، مسی شب گذشته برای سومین بازی متوالی موفق شد از روی ضربات ایستگاهی گلزنی کند. گلی که او به اوبلاک و اتلتیکو مادرید زد، شاید به اندازه یک قهرمانی لالیگا ارزش داشته باشد.هواداران بارسلونا خوب می‌دانند که او از ابتدا این گونه ایستگاهی نمی‌زد. چند فصلی طول کشید تا او به کاشته زن اول بارسا تبدیل شود اما ضربات او، کیفیت امروزش را نداشت. اما چه شد که مسی حالا در این زمینه هم یک استاد است؟ پای مارادونا وارد ماجرا می‌شود.

آنچه می‌خوانید، گفته‌های فرناندو سیگنورینی، مربی بدنساز تیم ملی آرژانتین در زمان مربی‌گری مارادوناست که خاطره‌ای از تمرینات آلبی سلسته در سال 2009 در مارسی تعریف می‌کند:

-
به سمت دیگو می‌رفتم که دیدم لئو توپ را برداشت و رفت به سمت چپ محوطه جریمه تا ضربه آزاد بزند. آدمک‌های تمرینی را نیز سر جایش کاشت و اقدام به زدن ضربه کرد اما همه شوت‌هایش با اختلافی سه متری از بالای دروازه به بیرون رفت. لئو وقتی دید هیچ کدام از توپ‌هایش به گل تبدیل نشده، با حالتی غمگین و چهره‌ای در هم رویش را برگرداند و به سمت رختکن حرکت کرد.
-

او ادامه داد:

-
همین جا بود که دیگو وارد صحنه شد. رو به مسی گفت: لئو، لئو، بیا اینجا بابا. بیا. مسی به سمت دیگو رفت و آنها شروع به حرف زدن کردند و گویی در آن لحظه دنیا از حرکت ایستاده بود. مارادونا توپ را برداشت و همانجایی که مسی کاشته بود، کاشت و با لحنی کاملا پدرانه به مسی گفت: گوش کن! وقتی به توپ ضربه می‌زنی، پایت رو خیلی زود عقب نکش. چون اگر این کار را بکنی، توپ نمی‌داند که تو از او چه می‌خواهی. لازم نیست این گونه با توپ رفتار کنی. تو باید هدفت را به او نشان بدهی و او هم قطعا آن را درک خواهد کرد.

برچسب‌ها: مارادونا لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

247 Fifa 181396/12/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi