خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

رئال مادرید، هنوز رئال مادرید است

رئال مادرید، هنوز رئال مادرید است
به نظر رئال به سختی دچار دردسر می‌شود. آنها در دیدار رفت 3-1 پاری سن ژرمن را شکست دادند و در پارک دو پرنس، قهرمان اروپا کار را تمام کرد. یک بار دیگر، این رونالدو بود که پاری سن ژرمن را مجازات کرد. ستاره پرتغالی در نهمین بازی پیاپی چمپیونزلیگ موفق به گلزنی شد تا تعداد گل‌هایش در این رقابت ها را به عدد 12 برساند.

به علاوه این پیروزی، برتری رئال که در بازی رفت خیلی به چشم نمی‌آمد را به قدرت به رخ کشید ، برتری که در دیدار رفت با دو گل دقیقه 83 و 86 به دست آمد. پاری سن ژرمن با وجود شکست در دیدار رفت و در غیاب نیمار، چهره شجاعی از خود به نمایش گذاشت و با شعار "در کنار هم، کار را تمام خواهیم کرد" و با رویکردی مثبت در زمین ظاهر شد. با این حال، در آن سو رئال نیز به خود ایمان داشت و مطمئنا بیش از آنها نیز به خود باور داشت.

نه تلاش دوآتشه های پاری سن ژرمن در شب قبل مسابقه که با سر و صدا در نزدیکی هتل رئال سعی داشتند بازیکنان را بیدار نگه دارند، نه صحبت راجع به داوری و نه جو وحشتناک ورزشگاه نتوانست کاری برای PSG از پیش ببرد.

رئال دوازده بار قهرمان اروپا شده و هر سال نیز با شایستگی این عنوان را به دست آورده است. به نظر به سختی می‌توان آنها را مرعوب کرد و این موضوع در مورد رونالدو نیز صدق می‌کند، فوق ستاره ای که هیچگاه عطش اش کم نمی‌شود. زیزو ترکیبی انتخاب کرد که بر اساس شایسته سالاری بود، کاری که پیشتر به ندرت آن را انجام داده بود. آسنسیو و واسکز که در بازی رفت کمک زیادی به تیم کرده بودند، هر دو در ترکیب قرار داشتند و کاسمیرو و متئو کواچیچ جای لوکا مودریچ و تونی کروس را در ترکیب این تیم گرفته بودند. همینطور بیل و ایسکو نیز از روی نیمکت بازی را آغاز کردند.

این تصمیمات و انتخاب‌ها جواب داد. رئال سخت تلاش کرد تا توفان دقایق ابتدایی حریف را مهار کند و موقعیت‌های بسیار خوبی نیز ایجاد کرد که بنزما در نیمه اول از دست داد. با وجود تشویق‌های بی امان هواداران پرشور پاریس، بازگرداندن نتیجه هیچگاه عملی نشد و همکاری فوق العاده لوکاس واسکز و آسنسیو و ضربه نهایی رونالدو، مادرید را در همان ابتدای نیمه دوم پیش انداخت.

کریستیانو یک بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ کشید. ستاره پرتغالی فرم فوق العاده اش را در چمپیونزلیگ حفظ کرده و گل دوازدهم را نیز به ثمر رسانده و همچنین به دومین بازیکن پس از رود فان نیستلروی تبدیل شد که 9 بازی پیاپی موفق به گلزنی شده است.

او که فصل گذشته در دیدار مقابل بایرن، اتلتیکو و در فینال مقابل یووه بسیار درخشان ظاهر شده بود و گلزنی کرده بود، امسال نیز همانطور که انتظار می‌رفت ظاهر شده و تا به اینجا در تمام دیدارها گلزنی کرده است.

ادینسون کاوانی توانست در ادامه، بازی را به تساوی بکشاند؛ هر چند که تقریبا این گل روی اتفاق رقم خورد ولی شاگردان امری چند دقیقه بعد 10 نفره شدند و می‌توان گفت اخراج او کار را تمام کرد.

در ادامه رئال با شوتی که روی ضربه کاسمیرو با برخورد به مدافعان پاری سن ژرمن تغییر مسیر داد، به گل دوم رسید. روی این گل نیز لوکاس بسیار موثر بود تا رئال تولد 116 سالگی را با یک برد شیرین جشن بگیرد. شاید رئال از کوپا دل ری حذف شده باشد و در لالیگا نیز فاصله زیادی با صدر داشته باشد ولی به نظر با حضور رونالدو، آنها در اروپا شانس بالایی دارند.

برچسب‌ها: رئال مادرید لیگ قهرمانان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

109 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/12/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi