خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,032

ادامه ناکامی‌های دیگو سیمئونه مقابل بارسلونا در لالیگا

ادامه ناکامی‌های دیگو سیمئونه مقابل بارسلونا در لالیگا
باخت اتلتیکو مادرید به بارسلونا به منزله ادامه ناکامی‌های دیگو سیمئونه در لالیگا برابر آبی اناری‌ها بود.

بارسا به لطف نمایش منسجمش به خصوص در خط دفاعی و با گل زیبای لیونل مسی از روی ضربه آزاد، موفق شد اتلتیکو مادرید را در یک بازی شش امتیازی شکست داده و گام بلندی برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا بردارد. این برد در حالی به دست آمد که تیم سیمئونه کاملا در اوج قرار داشت و می‌دانست که در صورت پیروزی، لالیگا دوباره از نو شروع خواهد شد. اما طلسم سیمئونه مقابل بارسا در لالیگا ادامه داشت.

به گواه آمار، چولو هرگز نتوانسته در نیوکمپ پیروز شود. از زمانی که او هدایت اتلتی را بر عهده گرفته، اتلتیکو یازده بار در نیوکمپ به میدان رفته و بدون برد، پنج مساوی کسب کرده و 6 بار هم طعم تلخ شکست را چشیده است. البته به جز باخت 4-1 در اولین بازی سیمئونه در نیوکمپ، تیم او همواره میزبان را به دردسر انداخته و هیچ وقت حریف آسانی نبوده است. در این 11 بازی، اتلتیکو هشت گل زده اما هیچ وقت موفق به زدن دو گل در یک بازی نشده و به جز یک بار، موفق به کلین شیت هم نشده است.

اما ناکامی های سیمئونه مقابل بارسلونا فقط به بازی‌های برگزار شده در نیوکمپ ختم نمی‌شود. چولو در لالیگا هنوز یک بار هم نتوانسته کاتالان‌ها را شکست بدهد. چه در نیوکمپ، چه ویسنته کالدرون و چه واندا مترو پولیتانو. بازی دیروز، سیزدهمین بازی دو تیم در لالیگا از زمان آمدن سیمئونه بود که نهمین باخت را برای سرمربی آرژانتینی به همراه داشت. 4 بازی هم مساوی شد. از آخرین برد اتلتیکو در نیوکمپ بیش از 12 سال می‌گذرد.

بارسا و اتلتیکو در این فصل دیگر با هم رو به رو نخواهند شد و سیمئونه برای پایان دادن به این طلسم حداقل یک فصل دیگر باید منتظر بماند. باخت دیروز، اولین باخت سیمسونه به ارنستو والورده نیز بود.

برچسب‌ها: بارسلونا ناکامی لالیگا اتلتیکو مادرید فوتبال سمیئونه والورده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 0

256 پرسپولیس‌‌‌1396/12/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi