خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,790

جادوی پیرمرد؛استقلال قبل و بعد از شفر

جادوی پیرمرد؛استقلال قبل و بعد از شفر
ر اساس آمار متریکا استقلال با شفر ۲۰۱ شوت زده که ۷۳ شوت در چارچوب بوده و ۲۸ گل از آن‌ها به ثبت رسیده است. به عبارتی نزدیک به ۳۷ درصد شوت‌های استقلالی‌ها در دوران شفر در چارچوب قرار داشته و نزدیک به ۱۴ درصد هم به گل تبدیل شده است.

همین تیم در دوران منصوریان و تک بازی مک درموت ۱۰۰ شوت زده بود که شوت‌های بازیکنان ۲۵ بار در چارچوب قرار گرفتند و این یعنی دقت شوت استقلالی‌ها در هفته‌های ابتدایی فصل ۲۵ درصد بوده است. با توجه به ۴ گلی که زمان منصوریان و درموت زده شد دقت شوت آبی‌ها با توجه به گل‌های زده شده فقط ۴ درصد بوده است. یعنی میزان شوت‌های به گل تبدیل شده استقلالی‌ها در زمان شفر بیشتر از ۳ برابر شده است.

از نگاهی دیگر تعداد پاس‌های کلیدی استقلالی‌ها در دوران شفر ۹۶ عدد بوده و تعداد پاس گل‌ها ۱۷ عدد. یعنی تقریبا به ازای هر ۵ پاس کلیدی یک پاس گل هم به ثبت رسیده است. این آمار اما با دوران پیش از شفر بسیار فاصله دارد. استقلال در دوران پیش از حضور شفر ۴۴ پاس کلیدی ثبت کرد و فقط ۲ پاس گل. یعنی به ازای هر ۲۲ پاس کلیدی، استقلالی‌ها موفق به ثبت یک پاس گل هم شده بودند. روندی که در دو دوره متفاوت آبی‌ها دیده می‌شود نشان از یک جهش بزرگ دارد و تفاوتی از زمین تا به آسمان که استقلال را هم از فرش، تا حدود زیادی به عرش رساند.

برچسب‌ها: وینفرد شفر علیرضا منصوریان استقلال استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 1

346 رزم طلبان1396/12/13

-taj-: شفر یک اسطوره است

14 اسفند (13:05)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi