خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

رکورد های لالیگا در دستان کاتالان ها.

رکورد های لالیگا در دستان کاتالان ها.
به گزارش ورزش 11، تیم فوتبال بارسلونا دریشب در ادامه هفته بیست و پنجم لا لیگا اسپانیا در ورزشگاه خانگی خود نیوکمپ مقابل خیرونا قرار گرفت و در حالی که در همان دقایق ابتدایی این دیدار با یک گل از حریف خود عقب افتاد در نهایت با نتیجه 6_1 به پیروزی دست یافت تا کاتالان ها یک گام دیگر به قهرمانی زور هنگام نزدیک شوند.

در حالی که تنها چند روز از دیدار نفس گیر آبی اناری ها با چلسی در لندن می گذشت کمتر کسی فکر می کرد که ارنستو والورده از همان ابتدای کار مسی، سوارز، کوتینیو و دمبله را در ترکیب ثابت خود قرار دهد.

بازی دیشب بلوگرانا مثل همشه با نکات آماری بسیاری همراه بود، شاگردان والورده با پیروزی مقابل خیرونا ضمن این که شکست ناپذیری خود را در بین تمامی تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی حفظ کردند با به ثبت رساندن 32 بازی بدون باخت در حالا در چند قدمی رسیدن به رکورد رئال سوسیداد در تاریخ لا لیگا هستند.

سوسیداد بین آوریل 1979 تا می 1980 در هیچ یک از دیدار های خود در لا لیگا شکست نخورد تا برای سال ها رکورد نباختن در لا لیگا را با 38 بازی در اختیار داشته باشد.

لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی آبی اناری ها در این بازی هم ستاره تیمش بود و با دو گل و یک پاس گل نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. لیونل با گلزنی مقابل خیرونا هم اکنون در مقابل 36 باشگاه مختلف در مسابقات لالیگا موفق به گلزنی شده است و از رکورد آریتز آدوریز (اتلتیک بیلبائو) و رائول گونزالس (رئال مادرید) که گلزنی در مقابل 35 باشگاه مختلف در لالیگا بود، عبور نمود

مسی پاس گل اول تیمش در این دیدار را به لوییز سوارز داد تا در این زمینه هم در لا لیگا رکورد دار شود. او حالا علاوه بر بهترین گلزن لا لیگا لقب بهترین پاسور این لیگ معتبر اروپا را هم از آن خود کند. همین عملکرد مسی باعث شد تا رسانه های معتبر دنیا هریک به نحوی به تمجید از او بپردازند.

لوییز سوارز هم در این دیدار هتریک کرد تا در جدول گلزنان با 20 گلزده پشت سر مسی 22 گله قرار بگیرد و بزرگ ترین تهدید هم تیمی خود به حساب بیاید ، این ستاره آرژانتینی پس از پیوستن به بارسلونا با آمار فوق العاده خود در امر گلزنی سعی در جاودانگی در تاریخ باشگاه را دارد.

لویز سوارز با 3 گل مقابل خیرونا موفق شد تا یک گل از پائولینیو آلکانتارا بازیکن اسطوره ای بارسلونا پیشی بگیرد تا پس از مسی، سزار رودریگز، کوبالا، سامیتر و اسکولا در رتبه ششم گلزن ترین بازیکن تایخ باشگاه قرار بگیرد. سوارز 144 گل رسمی خود در بارسلونا را تنها در 182 بازی به ثمر رسانده است.

فیلیپه کوتینیو هم دیشب نمایش خوبی را از خود به جای گذاشت تا در دقیقه 66 بازی هم موفق شد اولین گل خود را در لا لیگا برای تیمش به ثمر برساند، عثمان دمبله هم پس از مدت ها مصدومیت در پیروزی پرگل بارسلونا با یک پاس گلی که داد نقش داشت تا هواداران را امیدوار به روز های آینده بکند.

برچسب‌ها: کاتالان پیروزی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

175 Fifa 181396/12/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi