خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,222

دامه غیبت سه ستاره رئال در تمرینات

دامه غیبت سه ستاره رئال در تمرینات
در حالی که کمتر از یک هفته به تقابل رئال و پاری سن ژرمن باقی مانده، سه ستاره رئال هنوز در تمرینات این تیم حضور نیافته اند.

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس، مارسلو و مودریچ به علت مصدومیت از میادین به دور هستند و هنوز نتوانسته اند پروسه ریکاوری خود را کامل کنند. هر سه در دیدار رفت رئال مقابل پی اس جی نمایش بسیار خوبی داشتند ولی مصدومیتی که گریبان گیر آنها شده، هواداران رئال را به شدت نگران کرده است.

البته مصدومیت مارسلو نسبت به دیگران کمتر نگران کننده است؛ ولی شرایط مودریچ از سه بازیکن دیگر پیچیده تر است. با این حال زیدان در کنفرانس خبری اخیر خود اعلام کرده که به حضور هر سه خوشبین است.

این سه ستاره، زمان کمی برای رسیدن به شرایط بازی کردن دارند و اینکه بتوانند به همراه رئال راهی پاریس شده و مقابل کاوانی و یارانش صف آرایی کنند. با این حال رئال عجله بیش از حد نیز برای بازگشت آنها به تمرینات نمی‌کند، زیرا کوچک‌ترین مصدومیتی می‌تواند غیبت آنها را در این دیدار حتمی کند.

همچنین اگر تیم پزشکی چراغ سبز برای سفر انها به پاریس نشان دهد، انتظار نمی‌رود که هر سه بازیکن از ابتدا در ترکیب قرار بگیرند.

برچسب‌ها: رئال مادرید مارسلو مودریچ کروس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

247 لنگ نوین1396/12/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi