خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

آ اس رم 0-2 میلان؛ خط و نشان جدی لشکر گتوزو برای رقبا

آ اس رم 0-2 میلان؛ خط و نشان جدی لشکر گتوزو برای رقبا
روسونری ها شکست 2-0 دیدار رفت را جبران کردند تا با حفظ روند رو به رشد خود کم کم به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شوند. گتوزو در نیمه دوم مچ دی فرانچسکو را خواباند و جالوروسی با عملکرد افتضاحش شانس آورد که فقط با 2 گل خورده زمین را ترک می کند!
در یکی از بازی های هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا، آ اس رم در استادیوم المپیکو از ساعت 23:15 به وقت ایران با قضاوت ماتزولنی میزبان میلان بود. رم که این سال ها در خانه به تیم های میلانی کمتر باج می داد، در ادامه شکست های خانگی اش به تیم های بزرگ این بار در المپیکو به میلان باخت تا لکه سیاه دیگری در کارنامه دی فرانچسکو ثبت شود.
در 5 دقیقه ابتدایی، رم با اوندر و پروتی موقعیت هایی روی دروازه میلان خلق کرد اما شوت آنها، دوناروما را خیلی به زحمت نینداخت. در ادامه میلان به خود آمد و بازی متعادل شد.
در کل میلانی ها در این نیمه با ارائه یک بازی منطقی، حفظ توپ و کاهش سرعت بازی به خواسته خود رسیدند. از مهم ترین اتفاقات بازی، درگیری لفظی گتوزو و کولاروف بود اما هر دو در انتهای نیمه اول یکدیگر را در آغوش گرفتند. دیگر اتفاق مهم در برخورد کسیه و ناینگولان پیش آمد؛ این برخورد منجر به شکستن دندان ناینگولان شد اما او بلافاصله به کارش ادامه داد!
بازی هنوز جا نیفتاده بود که میلان روی یک ضدحمله با پاس سوسو و فرصت طلبی کوترونه دروازه آلیسون را در دقیقه 48 باز کرد. مطابق انتظار رم پس از دریافت گل از هم پاشید و میلان سوار بر بازی شد.
چالهان اوعلو، کالینیچ و رومانیولی سه فرصت استثنایی را هدر دادند اما سرانجام کالابریا در دقیقه 72 با آفساید گیری آماتور خط دفاعی رم با ضربه چیپ دروازه جالوروسی را باز کرد.
در این نیمه به جرات میتوان گفت بازیکنان رم کوچکترین خطری روی دروازه دوناروما ایجاد نکردند تا مشخص شود این تیم از نظر روحی، فیزیکی و البته تاکتیکی در شرایط خوبی به سر نمی برد.
میلان با این 3 امتیاز 44 امتیازی شد و در کنار سامپدوریا بدلیل تفاضل گل کمتر در رده 7 ام باقی ماند.
بازی بعدی میلان با تیم همشهری، اینترناسیونال در 13 اسفند ساعت 23:15 می باشد.

برچسب‌ها: آ اس رم آ ث میلان سری آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

128 Foolad F.c1396/12/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi