خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
432

رقابت هیجان انگیز برای نایب قهرمانی؛شانس چه تیمی بیشتراست

رقابت هیجان انگیز برای نایب قهرمانی؛شانس چه تیمی بیشتراست
بر خلاف اینکه اقتدار بایرن مونیخ سبب شده تا دوستداران فوتبال آلمان شاهد رقابت چندان جذابی بر سر عنوان قهرمانی این فصل از رقابت های بوندس لیگا نباشند، اما رقابت تنگاتنگ و هیجان انگیزی بین پنج تیم بر سر کسب مقام نایب قهرمانی بوندس لیگا به چشم می خورد.
رقابت بر کسب عنوان نایب قهرمانی و کسب جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل آتی، در این فصل از رقابت های بوندس لیگا بسیار هیجان انگیزتر و دیدنی تر از گذشته دنبال می شود. رقابتی که با پیروزی جنجالی آینتزاخت فرانکفورت مقابل لایپزیش در آخرین بازی از هفته بیست و سوم حساس تر نیز شده است. به نحوی که بین تیم دورتموند که در حال حاضر در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته تا تیم شالکه که در جایگاه ششم این رقابت ها ایستاده تنها سه امتیاز اختلاف وجود دارد. اما از بین تیم های دوم تا ششم حال حاضر رقابت های بوندس لیگا کدام تیم از شانس بیشتری برای کسب عنوان نایب قهرمانی در انتهای فصل برخوردار است؟
بایر لورکوزن در تاریخ رقابت های بوندس لیگا پنج مرتبه به عنوان نایب قهرمانی دست یافته و تنها تیم های بایرن مونیخ، شالکه و وردربرمن بیش از این تیم ایستادن بر رده دومی رقابت های بوندس لیگا در پایان فصل را تجربه کرده اند. بایرلورکوزن در ابتدای فصل جاری با هدایت هایکو هرلیش مایوس کننده ظاهر شد، اما از هفته ششم این تیم توانسته به ثبات خوبی دست یابد و در ادامه بازی ها در هجده بازی متوالی تنها دو مرتبه مقابل تیم های بایرن مونیخ و هرتا برلین متحمل شکست شده است.
بایرلورکوزن نیز همانند آینتراخت فرانکفورت عملکرد جالبی در دیدارهای خارج از خانه به ثبت رسانده و با عدم شکست در نه دیدار متوالی خارج از خانه در این زمینه حتی عملکردی بهتر از بایرن مونیخ داشته است. از لئون بیلی بازیکن بایرلورکوزن شاید بتوان به عنوان یکی از برترین بازیکنان این فصل از رقابت های بوندس لیگا نام برد. این بازیکن جامائیکایی در ماه های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و با به ثمر رساندن نه گل و ارسال پنج پاس منجر به گل نقش بسیار مهمی در پیروزی های بایرلورکوزن داشته است.

برچسب‌ها: لورکوزن بوندس لیگا بایر 04 لورکوزن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

140 بایر‌ لورکوزن1396/12/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi