خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,047

چرا روابط نیمار با لیونل مسی تیره و تار شد؟

چرا روابط نیمار با لیونل مسی تیره و تار شد؟
صاویر به جا مانده از دوران حضور نیمار در کنار لیونل مسی در باشگاه بارسلونا روزهای طلایی را به خاطر ما می آورد که جز مهر و محبت و دوستی نمی توان هرگز هیچ چیز در روابط این دو ستاره بزرگ پیدا کرد.
راه ستاره ها همواره از یکدیگر جدا بوده است، هیچ یک از زوج های طلایی تاریخ فوتبال تا ابد در کنار یکدیگر نبوده اند و هرگز هیچ قانونی در هیچ کجای دنیا ننوشته شده است که باید زوج های بزرگ تا ابد در کنار یکدیگر باشند، اما آنها هرگز علیه یکدیگر نیز گارد نگرفته اند!

پس از جدایی نیمار از بارسلونا رفته رفته افشاگری های بزرگی در این مسئله لاینحل صورت گرفت که بسیاری از هواداران بارسلونا را در شوک فرو برد، اولین مسئله ای که از جدایی نیمار از باشگاه بارسلونا فاش شد، عدم سازگاری او با مدیریت این باشگاه بود که نتوانسته بودند به وعده های مالی که به پدرش داده بودند وفادار باشند
پس از این اینگونه افشا شد که نیمار در بارسلونا شاد نبوده است و روزهای غمگینی را سپری کرده است، در این باره نیز دلایلی مطرح شد مبنی بر اینکه او همواره زیر سایه لیونل مسی با پیراهن آبی اناری ها به میدان رفته است، چرا که همواره پس از هر درخشش نیمار؛ رسانه ها و منتقدین به تمجید از مسی پرداخته بودند تا نیمار از ناسپاسی عده ای بسیار ناراحت باشد.

اما هیچگاه هیچ کس به این مسئله فکر نکرد که آیا روابط نیمار با لیونل مسی در فصل آخر حضورش نیوکمپ در چه اوضاعی بوده است! آیا آنها با اتمام شایعاتی که در جریان بود همچنان روایط گرم و صمیمی را با یکدیگر داشتند؟
قطعا خیر! چرا که نیمار معتقد است مسی همواره تمامی پیروزی ها را به نام خود ثبت می کرده است و در حالی که او از مسی در هر شرایطی حمایت کرده است، لیونل او را مورد حمایت قرار نداده است! نیمار بر این باور است اگر مسی در روزهایی که همه از تصمیم جداییش از باشگاه بارسلونا مطلع شده بودند، از وی درخواست باقی ماندن در نیوکمپ را مطرح می کرد، می توانست در تصمیم او تاثیر بگذار باشد، اما مسی با امتناع از چنین درخواستی به صورت غیر مستقیم، به عدم باقی ماندن جونیور در بارسلونا رای داده است که این مسئله موجب ناراحتی نیمار از وی شده بود تا دیگر این ستاره برزیلی امروز به هیچ عنوان از این ستاره یادی نکند و به جای حمایت از مسی، روی به حمایت از کریستیانو رونالدو بیاورد و او را الگوی خود بداند.

نیمار حتی مدعی شده است که آخرین دیدار آنها پس از جدایی از نیوکمپ، در میان بازیکنان سابق بارسلونا به اصرار لوئیز سوارز صورت گرفته است و از حضور مسی هیچ اطلاعی نداشته است! چرا که او میلی به دیدار با این ستاره آرژانتینی نداشته است!

برچسب‌ها: بارسلونا نیمار مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 2

547 افن اییم1396/11/10

Shinigamiii: داستان سرایی تا چقدر اخه.خود مسی مصاحبه کرده بود ازش خواسته بود ک بمونه حتی شب عروسی مسیکاپیتان های تیم باهاش صحبت کردند.حتی خود ن

11 بهمن (16:30)


Arsenal77: یکم حافظه داشته باشید باید به یاد داشته باشید که همواره حتی بعد از جدایی هم رابطه مسی و نیمار خوب بوده نمونش پیغام مسی و عکس ها

10 بهمن (18:35)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi