خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

اینتر زندان مخوف ابر ستارگان!

اینتر زندان مخوف ابر ستارگان!
حال و روز این فصول اینتر میلان در شرایطی بوده است که کمتر کسی می تواند روزهای طلایی آنان را به باید بیاورد! چرا که اینتر میلان برای مدتی افت شدید و حالا پس از گذشت چندین سال دوباره در حال بازگشت به صحنه قدرت است!

برخی علت افت اینتر میلان را مدیر آنها، اریک توهیر می دانند! چرا که معتقدند او با ورود پول هایش به باشگاه نراتزوری تعادل کیفیت را بر هم زد و موجب آن شد تا دیگر هیچ چیز کارشناسی شده صورت نگیرد و همه چیز با سنجش دلار و یورو به پیش برود که البته می تواند فرضیه تقریبا درستی باشد!

فیلیپه کوتینیو
فیلیپه کوتینیو

اینتر میلان البته خود کم مقصر نیست! آنها در گذشته خود اشتباهاتی بزرگ را داشته اند که شاید حالا با مرور آن حسرت بزرگشان دوباره سرباز نماید و آه غمگینی را از ته دل برای روزهایی که از دست داده اند بکشند! چرا که با عد مدیریت صحیح ستارگان خود همواره رقبای خود را قدرتمند تر کرده اند!

این روزها بحث بر سر فیلیپه کوتینیو بسیار داغ است! او حالا شاه ماهی نقل و انتقالاتی است که به صید بارسلونا درآمده است، همه بر این باورند که او ستاره خودساخته لیورپولی ها است! اما این مسئله کااملا اشتباه است! چرا که سکوی پرتاب کوتینیو باشگاه اینتر میلان بود که با عدم توجه آنها به این ستاره برزیلی او با مبلغ ناچیز 8 میلیون یورو به آنفیلدی ها فروخته شد تا در عرض کمتر از 5 سال ارزش او برای فروش به بارسلونا 20 برابر افزایش یافته باشد!

آندره آ پیرلو
آندره آ پیرلو

این آخرین نمونه از اشتباهات باشگاه اینتر میلان است! چرا که آنها در گذشته دقیقا با چنین رفتاری آندره پیرلو را به راحتی از دست دادند تا او در پیراهن آث میلان، تیم رقیب و همشهری خود روزهای طلایی را بسازد و یکی از اسطوره های فوتبال ایتالیا لقب بگیرد!

روبرتو کارلوس مدافع بزرگ برزیلی که همگان نمایش های بزرگ او را با رئال مادرید در ذهن دارند، روزگاری در اینتر میلان وپ می زد که دقیقا همانند دیگر مورد های ذکر شده و با سهل انگاری و بی تفاوتی مدیران اینتر به چنگ ابر قدرت ها رفت تا پس از درخشش این ستاره آنها حسرتی دیگر را به حسرت های خود اضافه نمایند.

روبرتو کارلوس
روبرتو کارلوس

دنیس برکمپ، مرد یخی و اسطوره باشگاه آرسنال یکی از بزرگ ترین و شاخص ترین چهره های جهانی است که اینتر میلان با ضعف در حفظ وی به سادگی هرچه تمام تر ضرری بزرگ را برای آینده خود خرید تا تو در اینتر میلان به عنوان ستاره اول باشگاه شناخته شود!

به نظر می رسد این اشتباهات اینتر میلان سهوی نیست! بلکه عمدی است! فرضیه ای که با این همه گزینه بوجود می آید عذاب خاطر و رنج ستارگان و استعداد های بزرگ در باشگاه اینتر میلان است، چرا که آنها پس از دریافت اولین پیشنهاد سریعا چمدان های خود را برای جدایی از نراتزوری ها می بندند!

برچسب‌ها: ایتالیا اینتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

216 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/10/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi