خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

گرشاسبی: برای تمدید قرارداد بازیکنان زمان کافی داریم

گرشاسبی: برای تمدید قرارداد بازیکنان زمان کافی داریم
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌شد بازیکنی را که می‌گفت آمادگی روحی و روانی برای بازی کردن ندارد را به زور نگه داشت.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در شرایطی حاضر به انتقال مهدی طارمی به باشگاه الغرافه شدند که این تیم از دو پنجره نقل و انتقالات محروم است و از طرفی طارمی هم فقط ۴ ماه دیگر از قراردادش با سرخپوشان باقی مانده بود.

*این روز‌ها همه چیر تحت‌الشعاع انتقال مهدی طارمی به باشگاه الغرافه قرار گرفته و اظهارنظرها در مورد این موضوع هم متفاوت است!
در مورد انتقال طارمی به باشگاه قطری که البته هنوز نهایی نشده باید بگویم این بازیکن صداقت به خرج داد و گفت فقط ۳ ماه دیگر از قراردادش با باشگاه (بعد از پایان محرومیتش) باقی مانده و در شرایط فعلی هم آمادگی روحی و روانی برای بازی برای تیم را ندارد. او این صحبت‌ها را در حضور برانکو مطرح کرد و ما نیز ۵۰ بار با او و همچنین وکیلش نشست داشتیم تا به نتیجه برسیم. خیلی بیشتر از آنچه شما و هواداران فکر کنید ما برای حفظ طارمی تلاش کردیم اما وقتی بازیکن می‌گوید آمادگی روحی و روانی برای بازی در تیم را ندارد چه می‌شود کرد؟

* با شرایط موجود می‌توان گفت اقدام شما در ترانسفر طارمی درست بود اما همه اینطور فکر نمی‌کنند!
طارمی اعتقاد داشت اگر خیلی او را تحت فشار قرار دهیم با شرایط روحی که دارد در تیم می‌ماند و در نهایت ۳ ماه بعد ترانسفر خواهد شد که در آن صورت یک ریال هم نصیب باشگاه نمی‌شد. او بابت اتفاقاتی که پیرامون خودش و باشگاه در گذشته اتفاق افتاده بود عذاب وجدان داشت و می‌‌خواست با این انتقال سودی عاید باشگاه شود تا به نوعی بخشی از خسارت‌های وارده جبران شود.

*برخی اعتقاد دارند طارمی می توانست در لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس کمک کند؟
مطمئن باشید اگر از قرارداد طارمی یک سال دیگر باقی مانده بود تحت هر شرایطی با جدایی او مخالفت می‌کردیم اما وقتی فقط ۳ ماه از قرارداد او باقی مانده و شرایط روحی خوبی هم نداشت نمی‌شود کاری کرد. حتی در بُعد فنی هم او بعد از چند ماه دوری از میادین نیاز به زمان داشت تا به شرایط ایده‌آل برسد.

دیروز (دوشنبه) این بازیکن به قطر رفت تا در تست‌های پزشکی باشگاه قطری حاضر شود. اگر همه چیز مثبت باشد و قطری‌ها او را قطعی بخواهند تازه باید با طارمی بنشینیم و سر مبلغ انتقالش صحبت کنیم. ما هنوز بر سر انتقال طارمی به توافق نرسیده‌ایم و هنوز اجازه رسمی به این بازیکن نداده‌ایم.

* مبالغی در رسانه‌های مختلف مطرح می‌شود از جمله این که باشگاه خواهان ۵۸۰ هزار دلار است، آیا شما این مبلغ را تایید می‌کنید؟

هیچ کدام از این مبالغ را ما تایید نمی‌کنیم اما مطمئن باشید که رفتن طارمی به الغرافه قطعی شود به این سادگی‌ها از مبلغ درخواستی‌مان کوتاه نمی‌آییم. این گونه نیست که هر چه آنها بگویند ما بگوییم چشم. منافع باشگاه برای ما از همه چیز مهم‌تر است. مطمئن باشید به این راحتی اجازه جدایی نمی‌دهیم.

* خیلی‌ها در این میان از جدایی طارمی ناراحت بودند و عنوان می‌کردند که این بازیکن بی‌معرفت بود که جدا شد.

من نمی‌خواهم خیلی به این مسائل بپردازم اما این را هواداران بدانند. بارها و بارها شخصا با طارمی و وکیلش صحبت کرده‌ام. برانکو ایوانکوویچ هم بارها و بارها با او صحبت کرده است تا متقاعدش کند که در پرسپولیس بماند اما دلش با پرسپولیس نبود و اگر به زور نگهش می‌داشتیم و در زمین مسابقه فقط راه می‌رفت، کار خوبی بود؟ او دلش آن طرف آب‌ها بود و می‌خواست فوتبالش را در خارج دنبال کند. هر چه به او گفتیم بماند او قبول نکرد.

* اما شما برای بخشیده شدن مبلغ جریمه او به ترکیه رفتید و با مسئولان باشگاه ریزه‌اسپور مذاکره کردید. حتی روسای جمهور دو کشور هم وارد مذاکرات شدند تا این مساله حل شود. پس از این اتفاق همه فکر می‌کردند که شما قرار است طارمی را بلند مدت نگه دارید؟

باشگاه متعهد شده بود که مبلغ جریمه‌ای را که فیفا به ما ابلاغ کرده بود پرداخت کند. به‌ هر حال ما برای منافع باشگاه تلاش کردیم تا این پول بخشیده شود اما این که طارمی نمی‌خواهد بماند مساله دیگری است. ما هیچ کسی را به زور نگه نمی‌داریم. او خودش اگر می‌خواست باید می‌ماند.

*در حال حاضر ۱۲ بازیکن پرسپولیس هستند که قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد، زمانش نرسیده برای تمدید قرارداد با آنها وارد مذاکره شوید؟
در این مورد هم زمان به اندازه کافی داریم. نگرانی بابت آن وجود ندارد.

* باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی تابستان هم محروم است و نگران نیستید که در پایان فصل باشگاه‌های دیگر به بازیکنان‌تان پیشنهادات مالی خوب داده و آن را وسوسه کنند؟
تمام بازیکنان ما از شرایطی که در پرسپولیس دارند راضی‌اند و دوست ندارند جدا شوند. با این حال در مورد تمدید قراداد آنها بی‌خیال نیستیم و حتما در زمان خودش اقدام خواهیم کرد.

* باشگاه یک ماه است که قصد تمدید قرارداد با برانکو را دارد و گویا او برای این کار وقت خواسته است؟
در مورد تمدید قرارداد برانکو هم مشکلی وجود ندارد و همه محتویات آن آماده است. برانکو هم عجله‌ای در این مورد ندارد و تاکید کرده که وقت برای این کار وجود دارد.

* با توجه به این که قرارداد برادر او را تا انتهای فصل منعقد کرده‌اید، خیلی‌ها تصور می‌کنند به خاطر این است که او و دستیارانش تا آخر فصل قرار است جدا شوند.

برانکو ایوانکوویچ از سال ۹۴ مطالباتی از پرسپولیس داشت. از زمانی که کار را در اختیار گرفتیم تلاش کردیم این مساله را به خوبی پیگیری کنیم. در نهایت هم پس از چند هفته‌ حساب و کتاب‌ها مشخص شد که مبلغی هم به برانکو پرداخت کردیم. ظرف چند روز آینده هم قراردادش را تمدید خواهیم کرد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

* فیفا در مورد پرونده گابریل فقط تا ۲۶ دی‌ماه به باشگاه پرسپولیس مهلت داده در مورد آن اقدام کرده‌اید؟
در این مورد با فیفا نامه نگاری کرده‌ایم که باشگاه تمام پول گابریل را به وکیل او پرداخت کرده و اگر مشکلی وجود دارد بین این بازیکن و وکیلش است.

برچسب‌ها: گرشاسبی تمدید قرارداد بازیکن زمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

145 Special Girl1396/10/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi