خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

اتلتیکو مادرید 2-0 ختافه؛ پیروزی در روز اخراج کوستا

اتلتیکو مادرید 2-0 ختافه؛ پیروزی در روز اخراج کوستا
اتلتیکو مادرید 2-0 ختافه؛ تثبیت رتبه دوم در روز گلزنی و اخراج کوستا!

شاگردان دیگو سیمئونه در ادامه روند رو به رشدشان، ختافه را در واندا مترو پولیتانو شکست دادند تا رتبه دومی‌شان را تثبیت کنند.

تیم‌های اتلتیکو مادرید و ختافه از ساعت 15:30 به مصاف هم رفتند که در نهایت میزبان با دو گل پیروز شد.

مشخصات بازی
روز و تاریخ بازی: شنبه، 16 دی 1396 برابر با 6 ژانویه 2017

تورنمنت: فصل 2017/18 لالیگا - هفته هجدهم

گلزنان و دقایق: کوریا (20) و کوستا (68)

گزارش بازی
ختافه به عنوان شگفتی ساز این فصل لالیگا در مقابل اتلتیکو مادریدی که در حال بازگشت به روزهای اوج است و حالا دیگو کوستا را نیز در ترکیب دارد:

ترکیب اصلی - اتلتیکو مادرید - ختافه

بازی را اتلتیکو از همان ابتدا در دست گرفت. پس از چند دقیقه متعادل و موقعیت‌هایی نه چندان جدی، این کوریا بود که توانست روی پاس خوب گریزمان گل اول را بزند. بازی در این نیمه بیشتر از اینکه به خاطر موقعیت گل، حساس باشد، به خاطر درگیری‌های زیادی بازیکنان دو تیم با یکدیگر و البته با داور حساس شد. خطاهای فراوانی که هر دو تیم روی بازیکنان حریف مرتکب می‌شدند، با اعتراض شدید همه به تصمیمات داور همراه می‌شد. حتی کادر فنی دو تیم نیز با هر خطا قصد ورود به زمین را داشتند! نهایتا این نیمه جنجالی با همان یک گل به سود میزبان خاتمه یافت.

آنخل کوریا - اتلتیکو مادرید

نیمه دوم آرام تر دنبال شد. در پانزده دقیقه ابتدایی به جز تک به تکی که کوستا از دست داد، شاهد موقعیت خطرناک دیگری نبودیم. بازی به همین منوال ادامه داشت تا اینکه دیگو کوستا گل زد و اخراج شد! کوستا که پیشتر یک کارت زرد داشت، احتمالا به خاطر شادی پس از گلش که رفت در آغوش هواداران، کارت دوم را هم گرفت و به صورت کاملا عجیب، اخراج شد! خود کوستا چنین تصمیمی را باور نمی‌کرد. با ده نفره شدن اتلتی، ختافه تلاشش برای کاهش اختلاف را بیشتر کرد اما زور لازم برای باز کردن دروازه اوبلاک را نداشت. در نهایت هم اتفاق خاص دیگری رخ نداد و اتلتی سه امتیازی خانگی را کسب کرد.

شرح گل‌ها
اتلتیکو مادرید 1-0 ختافه | آنخل کوریا (20) | حرکت خوب از گریزمان پشت محوطه جریمه با پاس عمقی‌اش برای کوریا همراه شد تا او نیز با یک ضربه بیرون پا دروازه را به راحتی باز کند.

اتلتیکو مادرید 2-0 ختافه | دیگو کوستا (68) | روی یک حرکت تیمی تمرین شده از سمت راست بود که پاس رو به جلو و دقیق ورسالیکو در محوطه جریمه به کوستا رسید و او هم به راحتی دروازه را باز کرد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید ختافه لالیگا رده دوم فوتبال کوستا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

174 پرسپولیس‌‌‌1396/10/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi