خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

دو روی سکه اینتر اسپالتی

دو روی سکه اینتر اسپالتی
لوچیانو اسپالتی در زمان هدایت رم همیشه برای دیگر مدعیان سری آ دردسرساز بود و فصل پیش نیز با این تیم در جایگاه دوم سری آ قرار گرفت.

در تابستان اسپالتی هدایت اینتر را بر عهده گرفت. اینتر تا پایان هفته شانزدهم با 12 برد و 4 تساوی صدرنشین بود اما دو باخت پیاپی برابر اودینزه و ساسولو نراتزوی را از جایگاه نخست به جایگاه سوم تنزل داد. هوادران اینتر که با نتایج درخشان تیمشان تا هفته شانزدهم امیدوار به تکرار دوران باشکوه مورینیو در این تیم شده بودند حالا با شکست در دربی میلان و حذف از کوپا ایتالیا شاهد سومین شکست پیاپی تیمشان و نگران روزهای آتی هستند.

لوچیانو اسپالتی قبلا نشان داده که تبحر بالایی در مسائل انگیزشی دارد و هواداران انتظار دارند او بتواند اینتر را از این شرایط خارج کند. نراتزوری حالا 5 امتیاز از ناپولی صدرنشین فاصله دارد و اگر می خواهد در کورس قهرمانی بماند باید خیلی زود از این شرایط خارج شود.

لوچیانو اسپالتی سرمربی اینتر پس از شکست نراتزوری برابر میلان و حذف از کوپا دل ری گفت:

-
ما دو بازی در سری آ را واگذار کردیم و این باخت در کوپا ایتالیا سومین شکست پیاپی ماست. این ها باعث شده تیم خودباوری خود را از دست بدهد. بازیکنان اینتر باید بدانند وقتی از موقعیت ها بهره نمی برند اینگونه مجازات می شوند و پس از آن از نظر روحی تحت فشار قرار خواهند گرفت.

اینتر اگر مشکلات روحی اش را پشت سر بگذارد توانایی انجام کارهای بزرگ را دارد. ما باید مسئولیت کارهایمان و نتایج آن ها را بپذیریم. باید تک تک نفرات با تمرکز بالا بهترین فرمشان را ارائه دهند تا اینتر بتواند به سطح مطلوب برسد.

برچسب‌ها: ایتالیا اینتر اسپالتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

128 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/10/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi