خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,349

فنونی‌زاده: پرسپولیس در لیگ برتر رقیب ندارد

فنونی‌زاده: پرسپولیس در لیگ برتر رقیب ندارد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در لیگ برتر رقیب ندارد و با اختلاف امتیازی که با تیم دوم دارد حاشیه امنی ایجاد کرده است.مرتضی فنونی‌زاده در خصوص بازی روز جمعه پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: پرسپولیس در لیگ برتر رقیب ندارد و با اختلاف امتیازی که با تیم دوم دارد حاشیه امنی ایجاد کرده. دوست دارم رده دوم جدول به استقلال یا تراکتورسازی که تیم‌های پرطرفداری هستند برسد.

وی ادامه داد: پرسپولیس نیم فصل دوم را خوب آغاز نکرد و در جام حذفی هم از دور مسابقات کنار رفت از طرفی تراکتورسازی که یک تیم نظامی است با جذب بازیکنان سرباز وضعیت بهتری پیدا کرده و در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهد داشت و بازی این هفته میان این دو تیم جذاب خواهد بود.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به حذف دو تیم از جام حذفی عنوان کرد: تراکتورسازی تمام تلاش خود را می‌کند تا جزو تیم‌های بالانشین جدول باشد و اضافه شدن بازیکنی مثل عالیشاه هم می‌تواند به این تیم کمک کند. امیدوارم تراکتورسازی و اسقلال با قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول سهمیه آسیا را کسب کنند.

فنونی زاده در پایان گفت: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و به نظر من بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس به پایان خواهد رسید.

برچسب‌ها: فنونی زاده پرسپولیس لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

139 Special Girl1396/10/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi