خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,730

پیش بازی استقلال - نفت آبادان: انتقام در مشق جام حذفی

پیش بازی استقلال - نفت آبادان: انتقام در مشق جام حذفی
وبسایت رسمی برنامه نود - استقلال می خواهد نتایج دور رفت را جبران کند.

یکشنبه سوم دی ماه ۹۶، هفته شانزدهم لیگ برتر

استقلال تهران- صنعت نفت آبادان

ورزشگاه آزادی تهران- ساعت ۱۶:۲۵

به گزارش سایت نود، استقلال با وینفرد شفر در شرایط مطلوبی به سر می برد. این تیم با کسب نتایج مطلوب در بازی های اخیرش در لیگ، نیم فصل اول را با هشتمی به پایان برد و کسر امتیاز از پدیده این تیم را در پله هفتم نشاند.

صعود به نیمه نهایی جام حذفی دومین دستاورد این تیم بود. استقلال حالا روزهای پرامیدی را پیش روی خود می بیند، آنها در نیم فصل دوم می خواهند به صعود خود در جدول لیگ ادامه دهند. ضمن اینکه قهرمانی در جام حذفی و موفقیت در آسیا دیگر اهداف این تیم است.

تکرار پس از هشت روز

استقلال در شروع دور برگشت فردا(یکشنبه) میزبان نفت آبادان است.

نفت هم از تیم های موفق دور رفت بود که با ششمی کار خود را پایان برد. این تیم هم خود را به نیمه نهایی جام حذفی رسانده است. جالب اینکه دو تیم در نیمه نهایی بهم خوردند. دیدار سرنوشت‌سازی که ۱۱ دی برگزار خواهد شد.

در واقع دو تیم هشت روز پس از دیدار فردا جدال مهم تر را باهم خواهند داشت و در نیمه نهایی جام حذفی در آبادان باهم بازی می کنند.

نفت آبادان برای سومین بار پیاپی در ورزشگاه آزادی به میدان می رود. این تیم ابتدا در لیگ مغلوب پرسپولیس شد، سپس در جام حذفی این تیم را شکست داد و حالا مقابل استقلال قرار می گیرد.

کمالوند رفت و برگشت

نفتی ها یک هفته پرهیاهو را پشت سر گذاشتند. فراز کمالوند پس از صعود به نیمه نهایی جام حذفی از سمت خود استعفا داد. تغییراتی مدیریتی در این باشگاه بوجود آمد و حالا کمالوند برگشته است.

این تیم در این مدت تغییراتی هم داشته است. سوشا مکانی و سعید لطفی جذب این تیم شدند و باید دید کمالوند فردا از این دو بازیکن استفاده می کند. سوشا اگر مقابل استقلال قرار بگیرد اتفاق جالبی است.

استقلال هم بدون تغییر نبوده است. حسین بیت سعید و یعقوب کریمی از این تیم جدا شدند و در آنسو محسن کریمی و بهنام برزای به جمع نفرات استقلال اضافه شدند.

هدف؛ ششمی

استقلال روزهای خوبی را پشت سر می گذارد. پس از دو برد سه- صفر مقابل سپیاهان و ایرانجوان حالا می خواهد به یک برد دیگر برسد. این تیم در پنج بازی اخیرش در لیگ برتر گلی دریافت نکرده است. ضمن اینکه بازیهای درخشان سرور جپاروف مشکل گلزنی این تیم را هم حل کرده است. سجاد شهباززاده مصدوم است و به این بازی نمی رسد. استقلال در صورت پیروزی به رتبه ششم خواهد رسید؛ بهترین جایگاهش در لیگ هفدهم.

نتیجه دیدار رفت:

نفت آبادان یک- استقلال صفر

برچسب‌ها: استقلال نفت تهران لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

191 Kurdishboys1396/10/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi