خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

اتلتیکو مادرید خرید هرناندز، هافبک ویارئال را نهایی کرد

اتلتیکو مادرید خرید هرناندز، هافبک ویارئال را نهایی کرد
رودری از گزینه‌های بارسلونا نیز به شمار می‌رفت.

از اسپانیا خبر می‌رسد اتلتیکو مادرید با رودریگو هرناندز، هافبک تدافعی 21 ساله اسپانیایی ویارئال برای فصل آینده به توافق رسیده و این بازیکن در تابستان 2018 رسما به جمع شاگردان دیگو سیمئونه می‌پیوندد.

به گزارش مارکا، رودیگو هرناندز که به رودری شهرت دارد، با 21 سال سن، پختکی بسیار بالایی در بازی‌اش دیده می‌شود و هم اکنون عضوی ثابت از تیم ملی زیر 21 ساله‌های اسپانیا و ترکیب ویارئال است. او به خاطر سبک بازی، قد و قامت، پاس‌های دقیق و اضافه شدن به موقعش به حملات تیم، به بوسکتس جدید فوتبال اسپانیا معروف شده و به همین خاطر هم از گزینه‌های بارسا برای تابستان آتی بود اما اتلتیکو مادرید زودتر دست به کار شد و انتقال این بازیکن را قطعی کرد.

اتلتیکو به تازگی هم با رودری و هم با ویارئال بر سر رقم 20 + 5 میلیون یورو پاداش به توافق رسیده است. رودری که زمانی در آکادمی اتلتی بود و به خاطر قد کوتاهش، کنار گذاشته شد، حالا دوباره به این باشگاه برمی‌گردد. قرارداد او با روخی بلانکوس، 5 سال تا سال 2023 خواهد بود.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید خرید هافبک ویارئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

147 پرسپولیس‌‌‌1396/09/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi