خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

مهدی طارمی ششمین بازیکن برتر آسیا شد.

مهدی طارمی ششمین بازیکن برتر آسیا شد.
برترین فوتبالیست های آسیا در سال 2017 از نگاه فوتبال ترایب؛ طارمی در جایگاه ششم

مهاجم سرخپوشان ششمین بازیکن برتر آسیا در سال 2017 شد.

مهدی طارمی، مهاجم باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران، در جایگاه ششم بهترین فوتبالیست های آسیا در سال 2017 قرار گرفت. در این لیست ده نفره، عمر خربین، مهاجم سوریه ای باشگاه الهلال عربستان اول شد.

نفرات اول تا دهم این لیست را اعلام کرد. در بین 10 نفر اول هم یک بازیکن از لیگ ایران حضور دارد. برای اینکه متوجه شوید که او چه کسی است، این مطلب را دنبال کنید:

کنگو ناکامورا
کاوازاکی فرونتاله برای ک دهه به عنوان بهترین تیم نایب قهرمان ژاپن شناخته می شد زیرا 4 بار در جی لیگ و چهار با در جام حذفی به عنوان نایب قهرمانی رسیدند. اما آنها این فصل بالاخره توانستند با اتفاقی دراماتیک در هفته آخر، اولین قهرمانی شان را جشن بگیرند. کنگو ناکامورا، هافبک باتجربه کاوازاکی، در این فصل بازوبند کاپیتانی را به هم تیمی اش، یو کوبایاشی، دارد اما با توانایی دریبل زنی و بازیخوانی فوق العاده اش، یکی از ارکان اصلی تیم بود. اشک شوق او بعد از قهرمانی کاوازاکی، برای همیشه یکی از لحظات به یادماندنی تاریخ این باشگاه خواهد بود.

عمر السومه
عمر السومه با فاصله، محبوب ترین بازیکن در عربستان سعودی است. او در فصل 17-2016 لیگ عربستان، فوق العاده ظاهر شد و در 24 دیدار، 24 گل زد. او در این فصل با مصدومیت هایی روبرو شد اما باز هم در 10 دیدار توانست 10 گل بزند و قدرت تمام کنندگی اش را به نمایش بگذارد. او از زمان حضور در تیم ملی سوریه، توانست مقابل ایران و استرالیا گلزنی کند و تیم ملی کشورش را به مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی برساند.

جاناتان آپرسیادو
آسان نیست که تحت هر شرایطی آقای گل لیگ شوید و رسیدن به این عنوان علی رغم دو ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت، قابل توجه تر است. این مهاجم باتجربه برزیلی در 29 دیدار، 22 گل زد و سه پاس گل داد تا به راحتی این عنوان را از آن خود کند. شوت های قدرتمند جاناتان یک تهدید دائمی برای حریفان بود و اگر او با پایان فصل از سوون بولوینگز را ترک کنند، هواداران این تیم مطمئنا غیبت او را احساس خواهند کرد.

میلوش نینکوویچ
این هافبک هجومی خلاق و ملی پوش سابق صربستانی قابلیت زیادی در ایجاد موقعیت در طول یک بازی دارد و همچنین از قدرت تمام کنندگی خوبی نیز برخوردار است. او در 32 سالگی نیز سرعت بالایش را از دست نداده و کمک کرده تا سیدنی اف سی در هفته هشتم لیگ استرالیا، در صدر جدول باشد.

مهدی طارمی
هرچند طارمی در سه ماه پایانی سال 2017 به دلیل محرومیت ناشی از انتقالش به باشگاه ترکیه ریزه اسپور، بازی نکرد اما در 9 ماه پیش از آن در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی ایران درخشان بود. او در فصل 17-2016 با زدن 18 گل، برای دومین فصل پیاپی، آقای گل لیگ ایران شد. او همچنین در لیگ قهرمانان آسیا هم 7 گل زد تا پرسپولیس بعد از 15 سال به نیمه نهایی این رقابت ها رسید. او همچنین در مرحله مقدماتی جام جهانی 6 گل برای ایران زد؛ از جمله دو گل سه امتیازی مقابل قطر و چین که نقش مهمی در صعود آسان ایران به جام جهانی 2018 روسیه داشت.

اران زاهاوی
در لیگی که ستاره های بزرگی مانند کارلوس تبس، هالک و اسکار حضور دارند، این مهاجم 30 ساله عنوان بهترین بازیکن سوپرلیگ چین را در سال 2017 به دست آورد. زاهاوی با زدن 27 گل برای گوانگژو آر اند اف، توانست کفش طلای بهترین گلزن سوپرلیگ چین را به دست بیاورد و تنها یک گل با رسیدن به رکورد بهترین گلزن تاریخ این رقابت ها فاصله داشت. او بعد از اینکه قراردادش را با گوانگژو آر اند اف تا 2020 تمدید کرد، با زدن 4 گل در دربی مقابل گوانگژو اورگرانده نشان داد که مسئولان این باشگاه در موردش اشتباه نکردند.

عمر عبدالرحمان
این ستاره 26 ساله اماراتی که به خاطر تکنیک عالی و دید فوق العاده اش شناخته می شود، بی تردید یکی از بهترین های آسیاست. عبدالرحمان در نیم فصل دوم فصل 17-2016 لیگ امارات، 4 گل زد و 7 پاس گل داد. او همچنین در لیگ قهرمانان آسیا نیز 7 گل زد و 6 پاس گل برای هم تیمی هایش فراهم کرد. هرچند با عدم صعود امارات به جام جهانی 2018، هواداران فوتبال نمی توانند از نمایش های عموری در جام جهانی 2018 لذت ببرند اما همچنان شایعاتی در مورد انتقال او باشگاه های بزرگ اروپایی به گوش می رسد.

یو کوبایاشی
کوبایاشی در اولین فصلی که بازوبند کاپیتانی کاوازاکی فرونتاله را به بازو بست، با زدن 23 گل، این تیم را به قهرمانی جی لیگ رساند. به این ترتیب، او به اولین بازیکن در 6 سال اخیر تبدیل شد که توانست عنوان بهترین گلزن و بهترین بازیکن جی لیگ را در یک فصل به خود اختصاص بدهد. آخرین بار در سال 2012، هیساتو ساتو، ستاره سانفرسه هیروشیما به طور همزمان این عناوین را از آن خود کرده بود.
این ستاره باتجربه توانایی بازی در کناره های زمین را هم دارد و این دست تورو اونیکی، سرمربی کاوازاکی و وحید هلیلهوجیچ، سرمربی تیم ملی ژاپن را برای تغییر تاکتیکی باز می گذارد. کوبایاشی بعد از به ثمر رساندن اولین گل ملی اش در رقابت های شرق آسیا، امیدهایش برای حضور در جام جهانی روسیه را افزایش داد.

لی جائه سونگ
سال 2017 برای بازیکنی که بسیاری او را بهترین هافبک کره جنوبی می دانند، بسیار فوق العاده سپری شد. لی جائه سونگ در 28 دیدار برای جونبوک موتوز، 8 گل زد و 10 پاس گل داد تا این تیم برای سومین بار در 4 سال اخیر، قهرمان کی لیگ شود. خلاقیت، تحرک و سختکوشی این هافبک 25 ساله به ویژه در رقابت های شرق آسیا، جایی که تیم کره در دیدار فینال موفق شد 4-1 ژاپن را در توکیو شکست بدهد، بیش از هر زمانی خود را نشان داد.

برچسب‌ها: مهدی طارمی بازیکن برتر فوتبال مهاجم پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 3

296 پرسپولیس‌‌‌1396/10/11

Nancy: لوس تر و ننر تر و نامردتر از این طارمی تا حالا توی پرسپولیس نیامده تا حالا.

12 دی (04:19)


پرسپولیس‌‌‌: اره والا پرسپولیس نبود طارمی هم نبود

11 دی (15:41)


كالج سالار: از صدقه سری پرسپولیس

11 دی (15:05)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi