خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

گتوزو: امیدوارم صدای اعتراض هواداران میلان را نشنوم

گتوزو: امیدوارم صدای اعتراض هواداران میلان را نشنوم
روسونری ها بعد از تساوی مقابل تیم قعر جدولی بنونتو و شکست در لیگ اروپا مقابل رایکا بعد از اخراج مونتلا شرایط خوبی ندارند. گتوزو در مورد بازیکنان میلان و تغییرات تاکتیکی تیمش هم صحبت کرد:

آندره سیلوا بازیکن باکیفیتی است اما هنوز نتوانسته در جریان بازی توانایی هایش را نشان بدهد. شاید من یا بقیه تیم مقصر باشیم. از او می خواهم بهترین عملکردش را داشته باشد چرا که می دانم مثل دیگر بازیکنان، چه کارهایی ا از او بر می آید. آزمون و خطاهایی انجام داده ایم و می دانیم که بازی کردن با سیستم سه دفاع برای ما مشکلاتی ایجاد کرده است به همین خاطر می خواهیم تغییر ایجاد کنیم. به نظرم این تیم توانایی بازی کردن با سه مدافع را دارد اما ترجیح می دهم که با چهار مدافع بازی کنم تا مدافعین در جناحین بتوانند نفوذ کنند. مهم است که بتوانیم برنامه هایی که در تمرین داریم را پیاده کنیم چرا که قرار نیست که بتوان سیستم ها را درون زمین کپی و پیاده کرد. به همین خاطر در نظر داریم که با چهار مدافع و سه مهاجم بازی کنیم. نمی خواهم از مونتلا انتقاد کنم یا کارش را کوچک بشمارم اما حقیقتا بارها شده بود که در زمانی که با سه مدافع بازی می کردیم در خط دفاعی متزلزل ظاهر می شدیم. در فوتبال انگلیس تاکتیک های مشخصی وجود دارند. تیمهای انگلیسی و اسپانیایی با بالاترین سرعت ممکن تمرین می کنند و فشار تمریناتشان خیلی بالاست. عدم آمادگی بازیکنان نباید یک توجیه یا بهانه به شمار برود. سعی می کنیم همه بخش های زمین را پوشش بدهیم. من سالها در سن سیرو بازی کردم و گاهی مورد توهین قرار گرفتم. امروز به هوادارانمان نیاز دارم و امیدوارم صدای حمایتشان را بشنوم نه اعتراض.

برچسب‌ها: گتوزو میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

138 جوانان اچ پی1396/09/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi