خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,467

مکس آلگری: اینتر میلان توانایی قهرمانی را دارد

مکس آلگری: اینتر میلان توانایی قهرمانی را دارد
هفته شانزدهم سری آ ایتالیا دو تیم یوونتوس و اینتر میلان در تورین به ساوی بدون گل دست یافتند. پس از این دیدار مکس الگری در کنفرانس خبری حاضر شد و گفت:

-

اینتر در 20 دقیقه ابتدایی بازی با پرس شدید تیم مارا فلج کرده بود. پرشیچ و کاندروا در این فصل تمام تیم ها را از کناره ها اذیت کردند. ما برای مقابله با آنها خوان کوادرادو و دی شیلیو و مانژوکیچ و ماتویدی را در نظر گرفتیم و خوب عمل کردند. اینتر برای قهرمانی آماده می شود و شایسته نیز بود. بازیکنان من در فرم بدنی خوبی قرار ندارند اما بیش از انتظار من بازی کردند. از آنها و نمایش کلی تیمم راضی هستم. آن‌ها حتی اجازه یک شوت در چارچوب هم به اینتر ندادند. اینتر صدرنشین جدول است و تیمی است که از نظر فنی بسیار با کیفیت است و بسیار سخت تلاش می کند. ما نیمه دوم فوق العاده ای داشتیم و تنها در این بازی به گل نرسیدیم.
-

سرمربی بیانکونری ها در خصوص استراحت دادن به برخی بازیکنانش مانند دیبالا و داگلاس کاستا و قرعه کشی یگ قهرمانان در روز دوشنبه ادامه داد:

-

آنها بازیکنان با کیفیتی هستند اما جدای از کیفیت آمادگی بدنی مطلوب نیز در فوتبال شرط است. همیشه گفته ام دویدن در فوتبال یک مسئله ضروری نیست، امّا مطمئناً کمک کننده است. دیبالا از نظر بدنی آماده نیست با اینکه در دقایق پایانی می توانست بهتر به دفاع اینتر نفوذ کند اما موفق به این کار نشد. مانژو مانند همیشه دوندگی فراوانی دارد و بسیار جنگنده است. در خصوص لیگ قهرمانان به احتمال 65% با یک تیم انگلیسی روبرو می شویم. پاری سن ژرمن تیم خطرناکی است و من آنها را انتخاب نمی کنم اما در کل برای ما همیتی ندارد کدام تیم در قرعه ما باشد و برای هر دیداری آماده خواهیم بود.

برچسب‌ها: ایتالیا الگری سری آ اینتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

233 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi