خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سیاه جامگان
اتحاد سیاه جامگان
35
424

مشکی پوشان؛ 8 بازی و فقط یک گل آن هم پنالتی

مشکی پوشان؛ 8 بازی و فقط یک گل آن هم پنالتی
مشکی پوشان خراسان در دیدارهای خود از هفته هفتم تا پایان هفته چهاردهم در 8 بازی مقابل گسترش فولاد، پیکان، سپاهان، صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان، استقلال، سایپا و پدیده با یک گل زده و 11 گل خورده آمار وحشتناک و فاجعه آمیزی را از خود برجای گذاشته اند.

آنها در این 8 دیدار به لطف تساوی بدون گل مقابل استقلال تنها یک امتیاز کسب کرده و تنها کلین شیت خود را در لیگ هفدهم ثبت کرده اند. تنها گل این تیم تنها در دقیقه 86 بازی با استقلال خوزستان توسط یرکویچ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و حالا در آستانه اتمام نیم فصل اول تیم قعرنشین لیگ هستند.

جالب است بدانید مشکی پوشان علی رغم این آمار ناامید کننده هنوز در گلزنی موفق تر از استقلال بوده اند. آبی های تهرانی با 8 گل زده بدترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و نفت تهران و مشکی پوشان با 9 گل زده در رده بعدی قرار دارند.

این تیم که حالا رضا عنایتی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می بیند، امکان جذب 8 بازیکن در تعطیلات نیم فصل را خواهد داشت تا بتواند دور برگشت بازی ها را با قدرت بیشتری آغاز کند.

مشکی پوشان در آخرین بازی خود در نیم فصل اول مهمان پارس جنوبی جم خواهد بود.

برچسب‌ها: مشکی پوشان لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

238 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/09/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi