خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,339

گرشاسبی: با ریزه اسپور توافق کردیم

گرشاسبی: با ریزه اسپور توافق کردیم
حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست خبری امروز (دوشنبه) خود در مورد توافق با باشگاه ریزه‌اسپور اظهار داشت: در سفری که اردوغان از ترکیه به ایران داشت، سلطانی‌فر، وزیر ورزش رفت و موضوع شکایت ریزه‌اسپور را مطرح کرد. او هم زنگ زد تا با پرسپولیس همکاری کنید. رفتیم از نزدیک جلسه‌ای داشته باشیم و به اتفاق کمیته حقوقی و بین‌الملل به استانبول ترکیه رفتیم. روزی که رسیدیم جلسه‌ای 5 ساعته برگزار کردیم. مباحثی مطرح شد که اول فیش پرداختی 795 هزار یورو را به ما بدهید تا بعد به ما بگویید چه طوری توافق کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این مدت رئیس جمهور ما به ترکیه رفت. در این مدت خوشبختانه دیداری با رئیس کمیته تشریفات رئیس جمهور و آقای ظریف داشتیم. ایشان قول دادند موضوع را مطرح و پیگیری کنند. ما پرواز خود را کنسل کردیم تا به نتیجه برسیم. خوشبختانه در جلسه نهایی که 6 ساعت به طول انجامید، به ما گفتند مهدی طارمی یا علی علیپور را به ما بدهید. ما هم گفتیم شما کاری کردید ما از نقل‌وانتقالات محروم شویم و نمی‌توانیم این بازیکنان را به شما بدهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در نهایت توافق انجام شد. این اولین باری است که این توافق را انجام می‌دهیم. ما بندی اضافه کردیم که پرسپولیس از شکایت خود صرفنظر کند و ما دیگر هیچ شکایتی نداریم. تلاش می‌کنیم محرومیت ما از فعالیت در نقل‌وانتقالات برداشته شود. گفتند شکایت خود را پس بگیرید و ما این کار را انجام دادیم. وکیل سوئیسی پیگیر پرونده ما در فیفاست و پیگیر کارهای ماست. ان‌شاءالله بتوانیم محرومیت خود از نقل‌وانتقالات را لغو کنیم. روزی که این توافق را انجام دادیم، فردای آن روز آخرین مهلت ارسال دفاعیه ریزه‌اسپور به فیفا بود که آنها گفتند دیگر فرم را پر نمی‌کنیم. وقتی هم جوابی ندهیم یعنی هیچ اعتراضی نداریم و نامه می‌زنیم که با باشگاه پرسپولیس به تفاهیم رسیدیم.

گرشاسبی خاطرنشان کرد: این توافق‌نامه نشان می‌دهد که ریزه اسپور علاوه بر صرفنظر از شکایت، به ما کمک کند تا محرومیت ما لغو شود. در بند قرارداد آمده این توافق برای حل مشکلات و رضایت کامل در پرونده مهدی طارمی است. پرسپولیس می‌تواند این توافق‌نامه را به CAS و فیفا ارائه کند و ریزه اسپور هم نمی‌تواند هیچ شکایت و اعتراضی داشته باشد.

وی افزود: پیگیر مسئله هستیم و امیدواریم خدا کمک کند. امیدواریم فیفا کاسه داغ‌تر از آش نشود و مسئله ختم به خیر شود.

سرپرست یاشگاه پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد برانکو تأکید کرد: برانکو روز گذشته جزئیات پیشنهادات خود را اعلام کرد. مشکلی وجود ندارد و ظرف یکی دو روز آینده توافق نهایی حاصل می شود.

گرشاسبی ادامه داد: بار دیگر می گویم که خدا کمک کرد ما با دست پر از ترکیه برگردیم. کار خیلی سختی بود. آقای حسین پور، رئیس کمیته تشریفات و آقای واعظی، رئیس دفتر ایشان به ما کمک کردند و نشان دادند که ورزشی هستند و توانستند دل 40 میلیون هوادار پرسپولیس را شاد کنند. طارمی هم گفته من در این موضوع تابع باشگاه هستم و هیچ مشکلی نیست.

وی افزود: باید پول ریزه اسپور را می دادیم و بعد اعتراض می کردیم. دیگر منتظر رأی فیفا هستیم و امیدواریم نتیجه خوشایند ما باشد. ما قرار گذاشتیم تفاهم خواهرخواندگی با ریزه اسپور امضا کنیم و کارهایی مانند انجام بازی های رفت و برگشت انجام دهیم. قرار است مدیر فنی ریزه اسپور به ایران بیاید و از امکانات ما بازدید کند. قول دادیم که به ایران بیایند و زمینه های همکاری بیشتر را فراهم کنیم. البته به بازیکنانی که برانکو به آنها نیاز دارد، به هیچ عنوان دست نمی زنیم. به دنبال این هستیم که چند بازیکن از پرسپولیس به کشورهای مطرح بروند. این کار با هماهنگی سرمربی و کادر فنی رخ خواهد داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: نمی توانم قولی بدهم. وقتی باشگاه ها درآمدی ندارند چه مالیاتی باید پرداخت کنند. هر چند مالیات ما بخشیده نشده اما مطمئنم با بررسی عمیق تر، این رقم کاهش پیدا خواهد کرد تا مبلغ نهایی در توان ما باشد و بتوانیم مالیات مورد نظر را پرداخت کنیم.

گرشاسبی ادامه داد: باید یک خسته نباشید ویژه به آقای طاهری بگویم. ما مدت زیادی با هم بودیم و آقای کاشانی هم رئیس ما بودند. همکاری تنگاتنگی داشتیم. الان در مسیر قرار گرفته ایم و شفاف سازی می کنیم. خدا را شکر درآمدها هم در حال افزایش است. ما تفاهم نامه ای در مرداد ماه با ایرانسل امضا کردیم. در ابتدا مبلغی به عنوان پیش پرداخت دریافت کردیم و ادامه هم خواهد داشت.

وی افزود: ما یک سری هوادار خاص داریم و آقای حسین هدایتی هم در این حلقه قرار می گیرند. این که موضوع می گویند سکه ها مشخص نشده، درست نیست. همه در حساب باشگاه مشخص و شفاف است. هدایتی، اسپانسر باشگاه ما نبود. وقتی برند یک باشگاه را به شرکتی می دهیم، آن می تواند با هر جایی که می خواهد قرارداد ببندد و این موضوع به باشگاه ربطی ندارد. باشگاه بزرگ، حاشیه های بزرگی هم دارد. درست نیست پشت سر طاهری صحبت کنیم چون او زحمت زیادی کشید. تمام قراردادهای بازیکنان ما شسته رفته و شفاف است. در کل می گویم که وضعیت تیم ما نسبت به سایرین بهتر است. از زمانی که من آمده ام سه مرحله پرداختی به بازیکنان داشته ایم.

برچسب‌ها: گرشاسبی پرسپولیس ریزه اسپور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

124 Special Girl1396/09/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi