خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

توافق قریب الوقوع رئال با گلر بیلبائو

توافق قریب الوقوع رئال با گلر بیلبائو
نزدیک به یک ماه است که موضوع پیوستن کپا به رئال، سوژه داغ رسانه های مادریدی شده است. نزدیک به یک سال است که بیلبائو سعی دارد قرارداد کپا را تمدید کند؛ ولی این گلر جوان 23 ساله هنوز حاضر به پذیرش شرایط باشگاه باسکی نشده است.

چند هفته قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بیلبائو با تمام درخواست های این بازیکن موافقت کرده؛ ولی وکیل کپا اعلام کرد که این قضیه صحت ندارد و باشگاه بیلبائو به این طریق قصد داشته او را برابر هواداران قرار دهد.

پس از نمایش های ضعیف کاسیا درون دروازه رئال که در یکی دو ماه اخیر به جای ناواس مصدوم در ترکیب رئال قرار داشت و مصدومیت های بعضا متوالی کیلور ناواس، مدیران رئال در صدد هستند تحت هر شرایطی در این زمستان و یا حداکثر تا تابستان بعد یک گلر جدید به خدمت بگیرند و کپا گزینه شماره یک آنها محسوب می شود.

رقم فسخ قرارداد کپا تنها 20 میلیون یورو است؛ ولی مدیران رئال قصد دارند با مسئولان بیلبائو به مذاکره نشسته و بر سر یک رقم معقول به توافق برسند تا اختلافی میان دو طرف پیش نیاید. تیتر یک امروز مارکا به همین موضوع اختصاص دارد و به ادعای این منبع معتبر، امضای قرارداد کپا و رئال قریب الوقوع است.

برچسب‌ها: رئال مادرید بیلبائو کپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

198 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/09/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi