خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سیاه جامگان
اتحاد سیاه جامگان
35
425

بادامکی: سوت های ناعادلانه عصبانی ام کرد

بادامکی: سوت های ناعادلانه عصبانی ام کرد
حسین بادامکی در مشهد در مورد شرایط تیمش اظهار کرد: تیم شرایط خوبی دارد چند روزهم استراحت داشتیم و از این هفته تمرینات شکل جدی‌تری می‌گیرد تا بتوانیم با تمرکز بالا مقابل استقلال به میدان برویم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

هافبک سیاه جامگان گفت: با پیروزی مقابل استقلال می‌توانیم دوباره به جدول برگردیم و هوادارن را خوشحال کنیم، این می‌تواند شروع دوباره ای برای سیاه جامگان باشد.

وی در مورد داوری‌های هفته‌های اخیر متذکر شد: آنقدر در مورد داوری صحبت شده است که دیگر صحبت‌های ما بی‌فایده است، وقتی تیمی در بحران است سوت‌های ناعادلانه سبب عصبانیت و فشار روحی بر بازیکنان می‌شود، انشاءالله اشتباهات داوری به حداقل برسد.

بادامکی درباره اخراجش در بازی گذشته، افزود: بخاطر ناداوری ها عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و سبب شد اخراج شوم امیدوارم دیگر این اتفاق تکرار نشود زیرا برای بازیکن رنج آور است، سعی دارم کنترل بیشتری بر رفتارم داشته باشم.

کاپیتان سیاه جامگان اظهار کرد: مرزبان برای رساندن تیم به شرایط ایده‌آل زمان نیاز دارد، تعطیلات لیگ باعث شد تا بازیکنان و مربی نسبت به هم به شناخت برسند.
بادامکی ادامه داد: رابطه‌ام با همه خوب است و قبلا شناختی از مرزبان داشته ام و مشکلی ندارم، اما با عنایتی هم بازی بودم و راحت تر هستم

برچسب‌ها: سیاه جامگان بادامکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

139 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/08/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi