خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

دلایل ناکامی رئال مادرید در فصل جدید

دلایل ناکامی رئال مادرید در فصل جدید
رئال مادرید که با زیدان توانست دو فصل رویایی را سپری کند، در این فصل از روند خوب گذشته خود خارج شده است.
تیم رئال مادرید تنها تیمی است که توانسته دو بار متوالی عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد و همچنین آنها توانستند در فصل گذشته قهرمان سوپر کاپ اروپا و سوپر کاپ اسپانیا نیز شوند. اما پس از گذشت 3 ماه از شروع فصل و سپری شدن 12 هفته از لالیگا و 4 هفته از لیگ قهرمانان اروپا، کهکشانی ها از روند خوب گذشته خود خارج شده اند و با 10 امتیاز کمتر از بارسلونا در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفته اند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز در رده دوم جدول گروه خود قرار دارند. 5 عامل باعث شده اند که لوس بلانکوس در این فصل با نتایج ضعیفی روبرو شود:

1_لوکا مودریچ

بازیکنان رئال در دو فصل گذشته توانسته اند تمام جام های ممکن را بالای سر ببرند. قرمانی در لالیگا، سوپر جام اسپانیا، دو عنوان لیگ قهرمانان اروپا، دو سوپر جام اروپا و احتمالاً دو قهرمانی در جام باشگاه های جهان. کسب این عناوین باعث شده است که بازیکنان این تیم دیگر انگیزه ای برای کسب پیروزی از خود نشان ندهند و بازیکنانی که در دو سال گذشته نقش کلیدی و مهمی در این تیم از خود ارائه می دادند، مثل مارسلو، تونی کروس و مودریچ ، این روزها درخشش چندانی نداشته باشند. زیدان امیدوار است که بازیکنانش بتوانند انگیزه گذشته خود را بازیابند و در زمین پررنگ ظاهر شوند.

2- عملکرد ضعیف در بازار نقل و انتقالات تابستان
موراتا و رودریگز

فلورنتینو پرز و همکارانش در باز نقل و انتقالات تابستان گذشته تئو هرناندز ، سبایوس، وایخو و اشرف حکیمی را به خدمت گرفتند، در حالیکه انتظارها از کهکشانی بیشتر بود. همچنین رئالی ها در تابستان آلوارو موراتا که در فصل گذشته 15 گل در لالیگا به ثمر رسانده بود را به چلسی فرستادند. جیمز رودریگز دیگر بازیکنی بود که کهکشانی بیشتر از او بر روی نیمکت استفاده می کردند و او با وجود کم به کار گرفته شدن در ترکیب رئال توانسته بود 6 پاس گل در لالیگا بدهد، اما سرانجام راهی بایرن مونیخ شد. زیدان با توجه به عملکرد ضعیف لوس بلانکوس در تابستان این روزها با یک نیمکت خالی روبرو شده است.

3- سبک بازی
رئال مادرید

رئال مادرید به عنوان یکی از باشگاه های گلزن همیشه شناخته شده است، تیمی که می توانست در هر دیدار به راحتی به حریفان خود در هر دیدار سه یا چهار گل بزند. اما داستان در این فصل برای کهکشانی ها متفاوت است، آنها در 12 دیدار لیگ موفق شده اند تنها 22 گل به ثمر برسانند، که این آمار نشان می دهد که آنها به طور متوسط در هر دیدار کمتر از 2 گل به ثمر رسانده اند.

بازی کردن ایسکو در نقش بازیکن آزاد باعث شده است که سرعت هجوم بازیکنان رئال کاهش پیدا کند و این بازیکن نتواند در لحظه های حساس پاس های مسمر ثمر بدهد. علاوه بر این موضوع بازیکنا ن وقتی صاحب توپ می شوند خودخواه هستند، این موضوع را به وضوح می توان در بازی آسنسیو، ایسکو و دیگر بازیکنان دید. همچنین این تیم بیش از حد به سانتر از جناحین وابسته است، کهکشانی ها در هر بازی به طور متوسط 23 سانتر را انجام داده اند. در حالیکه آنها تنها توانسته اند یک بار با ضربه سر در مقابل لاسپالماس به گل برسند.

4- رونالدو کم فروغ تر از همیشه
کریستیانو رونالدو

هنگامی که بارسلونا پائولینیو هافبک برزیلی را در تابستان به خدمت گرفت، مورد تمسخر هواداران رئال مادرید قرار گرفت. این هافبک برزیلی در دوازده هفته لالیگا 4 گل برای کاتالان ها به ثمر رسانده است، در حالیکه کریستیانو رونالدو، بیل و بنزما مجموعاً 4 گل را وارد دروازه حریفان کرده اند و این روزها هواداران بارسلونا مثلث BBC را با هافبک دفاعی برزیلی خود مقایسه می کنند.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی کهکشانی ها در این فصل طلسم شده است و نمی تواند در لالیگا گلزنی کند. رونالدو در هشت دیدار لالیگا تنها یک گل را به ثمر رسانده است. اما هوادران رئال منتظرند تا کریس بتواند به این ناکامی پایان دهد و مجدداً به مرد اول سانتیاگو برنابئو تبدیل شود.

5- بد شانسی
ایسکو

یکی از دلایل موفقیت زیدان در دو فصل گذشته فاکتور شانس بوده است. در فصل گذشته رئال 11 امتیاز را با گل های دقایق پایانی به دست آورد. همچنین مصدومیت های ی در پی بازیکنان رئال مادرید یکی از بد شانسی های این تیم در این فصل محسوب می شود. گرت بیل ستاره ولزی کهکشانی ها در دو مقطع پشت سر هم دچار مصدومیت شده است و دست زیدان را در خط حمله خالی کرده است. کیلور ناواس دروازه بان اصلی این تیم نیز مدتی است با مصدومیت دست و پنجه گرم می کند. متئو کواچیچ نیز مدتی است به علت مصدومیت از ترکیب رئال به دور است. راموس، مارسلو، کارواخال نیز در این فصل با مصدومیت هایی روبرو شده اند.

برچسب‌ها: رىال مادرید رونالدو ایسکو موراتا رودریگز مودریچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

168 F.c. Bayern1396/08/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi