خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

بارسلونا در سن مامس مقابل بیلبائو به پیروزی ۲-۰ رسید.

بارسلونا در سن مامس مقابل بیلبائو به پیروزی ۲-۰ رسید.
به گزارش وبسایت نود، در بازی حساس از هفته دهم لالیگا، بیلبائو در سن مامس میزبان بارسلونا بود. این اولین بازگشت والورده به ورزشگاه تیم سابقش بود که با برد همراه شد.

نیمه اول این دیدار، تقریباً شاهد بازی محتاطانه ای از سوی دو تیم بودیم تا این که در ۱۵ دقیقه پایانی، قدری شرایط عوض شد، البته بارسلونا دو بار در نیمه نخست توپ را به تیر دروازه حریف زد، بیلبائو هم دو فرصت خوب نصیبش شد که آدوریز و ویلیامز در امر گلزنی ناموفق بودند، اما باز هم مسی بود که تفاوت را در بازی رقم زد. دقیقه ۳۶ مسابقه نفوذ آلبا از جناح چپ با پاس به بیرون این بازیکن همراه شد، مسی با یک ضربه بغل پا دروازه حریف را هدف گرفت و اشتباه دروازه بان بیلبائو هم به بارسا کمک کرد تا آبی پوشان یک بر صفر جلو بیفتند.

در نیمه دوم بارسلونا بیشتر عقب نشست و بیلبائو به فکر جبران گل خورده بود. دقیقه ۵۳ ضربه گارسیا به تیر دروازه برخورد کرد تا بازی ۱-۰ بماند، فشار بیلبائو به ثمر ننشست و در آن سمت بارسلونا روی همکاری مسی، سوارز و ضربه پائولینیو در دقیقه دوم از وقت های اضافه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند تا در نهایت ۲-۰ برنده بازی شود و بعد از ده هفته با ۲۸ امتیاز، صدرنشین مقتدر لیگ باقی بماند.

برچسب‌ها: بارسلونا بیلبائو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

140 استقلال‌‌‌1396/08/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi