خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

توز: چین ۵۰ سال دیگر هم به سطح اول فوتبال نمی‌رسد

توز: چین ۵۰ سال دیگر هم به سطح اول فوتبال نمی‌رسد
مهاجم آرژانتینی با بالاترین دستمزد تاریخ فوتبال به شانگهای شنهوا پیوست، ولی در سوپرلیگ چین به بن‌بست رسید.

ایران ورزشی آنلاین / کارلوس توز از استاندارد فوتبالیست‌های چینی انتقاد کرد و مدعی شد این کشور حتی در ۵۰ سال آینده هم توانایی رقابت با کشورهای طراز اول این ورزش را ندارد.

مهاجم آرژانتینی که ماه ژانویه از بوکاجونیورز به شانگهای شنهوا رفته، بعد از ۹ ماه سخت در سوپرلیگ چین این اظهارات را در مصاحبه با تلویزیون فرانسه داشت. بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای توز بیشترین دستمزد را در جهان می‌گیرد و آن هفته‌ای ۷۵۰ هزار دلار است.

مهاجم ۳۳ ساله که سابقه بازی در یوونتوس و منچسترسیتی را نیز دارد، ۸۷ میلیون دلار هزینه داشته اما تنها ۱۳ بازی انجام داده و ۳ گل زده. توز گفت: «در آمریکای جنوبی و اروپا بازیکنان از وقتی بچه هستند فوتبال بازی می‌کنند اما اینجا نه، بنابراین از نظر فنی خیلی خوب نیستند. فوتبال آنها متفاوت است، هواداران هم رفتار متفاوتی نسبت به آن دارند. فکر نمی‌کنم به سطح اول جهان برسد حتی بعد از ۵۰ سال.»

توز در این مدت زیاد مصدوم شده و بارها شایعه بازگشتش به آرژانتین مطرح شده. گوستاوو پویت هافبک سابق اروگوئه، چلسی و تاتنهام اخیرا از مربیگری شنهوا استعفا کرد در حالی که این تیم در رده دوازدهم قرار دارد. وو جینگوی مربی جدید این تیم از وضعیت فیزیکی توز ناراضی بوده. شنهوا سال قبل با مربیگری گرگوریو مانسانو، مربی اسپانیایی سوم شد و برای این فصل امید زیادی به موفقیت داشت اما هرگز از ثبات لازم برخوردار نبود

برچسب‌ها: توز چین یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

277 اینترخم پته1396/07/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi