خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

ایران 4 - آلمان 0؛ باورنکردنی در سرزمین عجایب

ایران 4 - آلمان 0؛ باورنکردنی در سرزمین عجایب
جوانان ایرانی با ارائه نمایشی بی نقص موفق شدند با چهار گل دلفی، صیادمنش و نامداری حریف پرآوازه‌شان را با شکستی پر گل از پیش رو بردارند.

به گزارش "ورزش سه"، نوجوانان ایرانی در شرایطی به دیدار برابر آلمان رسیده بودند که با کسب پیروزی در اولین دیدار برابر گینه انگیزه ای مضاعف برابر ژرمن ها داشتند. آنها بازی را با گل شروع کردند و در دقیقه 5 یونس دلفی که نمایشی تحسین برانگیز در این دیدار داشت، موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.
در ادامه و در شرایطی که تیم ملی نمایشی فراتر از انتظارات نشان می داد، باز هم دلفی بود که روی ارسال صیادمنش موفق شد گل دوم بازی را در دقایق پایانی نیمه اول (42) به ثمر برساند. شاگردان چمنیان نیمه دوم را هم با گل شروع کردند و اینبار الله یار صیادمنش در دقیقه 47 موفق به ثبت گل سوم روی ارسال زیبای دلفی شد. نیمه دوم در ادامه و با تعویض هایی که مربیان دو تیم انجام دادند، آرام تر از نیمه اول دنبال شد؛ ولی جوانان ایرانی که موقعیت های پرشماری در این مسابقه ایجاد کردند، با ضربه وحید نامداری بازیکن تعویضی چمنیان به گل چهارم رسیدند تا بردی بی دردسر را مقابل تیمی نامدار جشن بگیرند و به مرحله حذفی مسابقات جام جهانی زیر 17 سال صعود کنند.

داور: ژایر ماروفه؛ استادیوم: جواهر لعل نهرو

ترکیب ایران:
علی غلام زاده، امیر حسین اسماعیل زاده، طاها شریعتی، احمد جلالی، علی ستاوی، محمد غبیشاوی، محمد شریفی( 84 مجید نصیری)، محمد قادری، یونس دلفی (66 وحید نامداری)، امیرحسین حسین زاده (55 سعید کریمی ) و الهیار صیادمنش
سرمربی: عباس چمنیان

ترکیب نوجوانان آلمان:
پلاگمن، نیتزل، مای، بولر، بکر، کیتل، اوکو، یِبواه، ستین، ماجتسشاک و آرپ
سرمربی: کریستین ووئک

برچسب‌ها: ایران نوجوانان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

242 شابدولظیم1396/07/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi