خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,748

آزمایش‌های پی در پی کی‌روش برای چشمی

آزمایش‌های پی در پی کی‌روش برای چشمی
چشمی برای چهارمین دیدار با اعتماد کی روش در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در چهارمین بازی تیم ملی که روزبه چشمی را در اختیار داشت به این بازیکن فرصت داد تا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد.

چشمی در دیدار با کره جنوبی دقایقی برای تیم ملی به میدان رفت و در دیدار با سوریه نیز 45 دقیقه در زمین مسابقه حاضر شد و در هر دو دیدار نیز نمایش های بسیار خوبی داشت.

هافبک جوان آبی های پایتخت در دیدار دوستانه تیم ملی برابر توگو در پست دفاع میانی به میدان رفت و در کنار کنعانی زادگان از بهترین بازیکنان تیم ملی در دیدار دوستانه با تیمی از قاره آفریقا بودند. کی روش البته در دیدار با روسیه ترجیح داد تا چشمی را از ابتدا به میدان نفرستد؛ اما دقیقه 80 چشمی برای چهارمین دیدار پی در پی در ترکیب ایران قرار گرفت.

کی روش بعد از مصدومیت حساب ویژه ای روی چشمی باز کرده و حضور پی در پی این بازیکن در دیدارهای دوستانه و رسمی تیم ملی نشان می دهد چشمی از جمله بازیکنانی است که می تواند روی بلیت سفر به روسیه در جام جهانی حساب کند.

برچسب‌ها: استقلال تهران تیم ملی ایران روزبه چشمی کارلوس کی روش(سرمربی)

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

159 Esteghlal City1396/07/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi