خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

عبور برانکو از نام 4 به علاوه 1 بازیکن برابر اس.خوزستان

عبور برانکو از نام 4 به علاوه 1 بازیکن برابر اس.خوزستان
سرمربی کروات سرخپوشان بعد از دور ماندن از پیروزی طی چند دیدار اخیر داخلی، اکنون امیدوار به پیروزی برابر استقلال خوزستان و کسب روحیه لازم برای جدال مقابل الهلال است.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار برابر استقلال خوزستان در هفته نهم لیگ برتر چند ستاره تیمش را مدت‌هاست در تمرین در اختیار ندارد و با توجه به شرایط، احتمال نیمکت نشینی آنها برابر این حریف زیاد است.

تیم ملی امروز در دیداری تدارکاتی در کازان به مصاف روسیه خواهد رفت و با توجه به فاصله زمانی بازگشت ملی‌پوشان تا دیدار برابر استقلال خوزستان، برانکو در پایان تمرین روز گذشته اعلام کرد قادر به سود بردن از آنها نخواهد بود.

خستگی و ترس از مصدومیت ستاره‌ها برای جدال مقابل الهلال عربستان سرمربی پرسپولیس را تا این لحظه به این نتیجه رسانده که از نام 4 بازیکن ملی‌پوش خود برای این بازی عبور کند و فرشاد احمدزاده نیز به دلیل مصدومیت در ترکیب حضور ندارد.

سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری در کنار مهدی طارمی چهار بازیکنی هستند که برانکو قادر به سود بردن از آنها نخواهد بود و روی سلامتی و آمادگی آنها برای جدال مقابل الهلال عربستان حساب باز کرده است. با این حال وضعیت بشار رسن برای این بازی با توجه به بازگشت به تمرینات پرسپولیس او را به گزینه اصلی حضور برابر استقلال خوزستان تبدیل کرده است و شانس بازی‌اش افزایش یافته است. شجاع خلیل زاده نیز به دلیل مصدومیت همچنان شرایط نامشخصی دارد؛ اما برانکو امیدوار است او را در این جدال در کنار تیم داشته باشد تا دغدغه قلب دفاعی تیمش کاهش یابد.

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

166 ستاره بیرجند1396/07/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi