خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,206

چالش هاي پيش رو برانکو

چالش هاي پيش رو برانکو
پرسپوليس علاوه بر اينکه طارمي را به مدت چهار ماه در اختيار نخواهد داشت، تا تابستان سال آينده نيز از نقل و انتقالات محروم خواهد بود. اين موضوع چالشي بزرگ براي برانکو است.
، دغدغه پرسپوليس بعد از حکم محروميتي که براي آن‌ها صادرشده بيشتر از اين که جذب نکردن بازيکنان جديد باشد، عدم توانايي در حفظ کردن بازيکنان فعلي است. آن چيز که اين دغدغه را بيشتر مي‌کند حضور چند بازيکن اين تيم در جام جهاني است. برگزاري جام‌جهاني همه چيز را عوض مي‌کند. بازيکناني که همراه تيم‌ملي به جام‌جهاني‌ مي‌روند در ويترين قرار مي‌گيرند و آن وقت ديگر به راحتي نمي‌شود از نگه‌داشتن آنها صحبت کرد.
حالا برانکو بيشتر از هر زمان ديگري از دعوت شدن بازيکنانش به تيم ملي و حضور آنها در ترکيب اصلي مي‌ترسد. چون هر بازي و هر درخشش آنها مي‌تواند به معناي پيدا کردن يک پيشنهاد خارجي و سخت‌تر شدن کار باشگاه در نگه‌داشتن آنها باشد. از 9 بازيکني که قرارداد آنها با پرسپوليس به اتمام مي‌رسد وحيد اميري، محمد انصاري و مهدي طارمي جز بازيکنان اصلي تيم ملي هستند و کمال کاميابي‌نيا هم يکي در ميان به تيم ملي دعوت مي‌شود.
محمد انصاري هم پيش از اين پيشنهاد هنگفتي از چين داشت که مسئولان پرسپوليس به او اجازه جدايي را ندانند. او هم به اميد پيشنهاد اروپايي است تا نرفتنش به چين را جبران کند. وحيد اميري هم يکي از نگراني‌هاي برانکوست. بازيکني که يکي از بهترين‌هاي پرسپوليس در دو فصل اخير بوده و در چند پست براي اين تيم به ميدان رفته است. اگرچه تا امسال حرفي از لژيونر شدن اميري نبوده است اما درخشش در ترکيب تيم ملي مي‌تواند هر اتفاقي را ممکن کند. به خصوص که تيم‌هاي عربي، مشتري پر و پا قرص ستاره‌هاي نزديک سي سال ايراني هستند. کمال کاميابي‌نيا، امسال هم ماندنش در پرسپوليس حاشيه‌ها و اما و اگرهاي زيادي را داشت. کاميابي‌نيا هم بعيد نيست که از اين مشکل پرسپوليس بخواهد براي رسيدن به رقم قرارداد مد نظرش استفاده کند و آن وقت است که مشکلات مديران پرسپوليس بيشتر از امسال هم خواهد شد.
از طرفي شايد نبود طارمي روي گلزني و نتيجه گيري پرسپوليس در ادامه فصل تاثير بگذارد. طارمي در اين چهار فصلي که پيراهن پرسپوليس را به تن مي‌کند، در ده مسابقه ليگ برتر غيبت داشت. پرسپوليس در اين ده مسابقه فقط چهار بازي را برد و در شش ديدار ديگر، اين تيم سه تساوي و سه شکست را تجربه کرد. البته بيشتر شکست‌ها و مساوي‌هاي پرسپوليس در زمان افت تيم بود و از زماني که پرسپوليس راه افتاد، غيبت‌هاي طارمي هم خيلي به چشم نيامد. در همان فصل نخست حضور طارمي در پرسپوليس، اين بازيکن در چهار مسابقه به ميدان نرفت که اين تيم سه بازي را باخت و يکي هم با مساوي به پايان رساند. در آن فصل پرسپوليس به قدري عملکرد ضعيفي داشت که حضور طارمي در 26 مسابقه هم کمکي به تيم نکرد و در نهايت فصل را در رتبه هشتم به پايان رساندند. اما در دو-سه فصل اخير که موتور تيم برانکو راه افتاده، حضور نداشتن طارمي در ترکيب هم آسيبي به نتايج پرسپوليس وارد نکرده است.
آمار کلي گل‌زني پرسپوليس در چهار فصل اخير 1،4 گل در هر مسابقه است. اين آمار در ده مسابقه‌اي که طارمي نبود، فقط يک‌دهم گل در هر بازي افت کرد و به عدد 1،3 رسيده است. پرسپوليسي‌ها اميدوارند برانکو فکري نو براي عدم حضور طارمي داشته باشد و به روند خوب تيم‌شان حتي بدون طارمي هم ادامه دهند. کاري که در چند فصل اخير در بازه کوتاه‌ مدت از عهده آن برآمده بود. البته پر کردن جاي خالي مهاجمي که در 87 مسابقه ليگ برتر، 45 گل زد و 12 پاس گل داد، اصلا کار ساده‌اي نيست.

برچسب‌ها: برانکو سرمربی طارمی گلزنی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

156 Special Girl1396/07/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi